Bölüm 16- Zaman Geçiyor

463 29 15
                                    

Chanyeol ve Baekhyun okuldan sonra eve geri dönmüşlerdi ama Baekhyun neden olduğu bilinmeyen bir biçimde daha kötüleşmişti. Annesi de ateşini yine düşürmüştü ancak Baekhyun'un kendine gelmesi için serum alması gerektiğine karar vermişti.

Şimdi ise hastanedelerdi. Baekhyun'a serum takılmıştı ve uyuyordu. Chanyeol da başında bekliyordu. O sırada doktor içeri girdi.

"Hastanın serumu bittiğine göre çıkartabiliriz. Chanyeol uyandır istersen."

Bu hastanedeki doktorlar Chanyeol'u tanırdı çünkü Chanyeol babasını uygun oldukça ziyarete gelirdi. Yavaşça Baekhyun'un saçlarını okşadı.

"Baek. Serumu çıkartacaklar hadi uyan sevgilim."

Baekhyun hafifçe gözlerini araladı. Olayları anladıktan sonra hafifçe doğruldu. Hemşire serumu çıkarttıktan sonra çalışanlara ve doktora iyi günler dedikten sonra hastaneden çıkıp eve döndüler.

...

Her şeyin üzerinden Bir ay geçmişti. Okullar artık kapanmak üzereydi. Chanyeol ve Baekhyun için baya aksiyonlu bir sene olmuştu. O Jiyong serserisinin hala okulda olduğunu görmek Chanyeol' u sinir ediyordu ancak Baekhyun asla gözünün önünden ayrılmadığı için pek de bir sıkıntı olmuyordu. Baekhyun yine kendi evinde kalmaya başlamıştı Bayan Park'ın onca ısrarına rağmen. Baekhyun mutluydu ama arada ailesini arıyordu gözleri. Artık eskisine göre çok daha iyiydi çünkü hayatında eskisi gibi olmasa bile bir ebeveyn figürü vardı. Ama yine de gözlerinin derinliklerindeki o hüzün Chanyeol ne yaparsa yapsın silinmiyordu ve Chanyeol bundan nefret ediyordu. O, sevdiğinin gözlerinin her bir yanının mutlulukla ışıl ışıl parlamasını istiyordu ama ailesi için yapabileceği bir şey olmayışı onu mahvediyordu.

Belki bir çok zorluk yaşamış olabilirlerdi, hatta yaşamaya da devam edeceklerdi belki ama Chanyeol o sürtük insan topluluğu yerine Baek'i tercih ettiği için asla pişman değildi. Baekhyun onun hayatıydı, her şeyiydi. Bu geçen bir senede yaşadıkları belki öyle güzel şeyler değildi, ancak bunlar ikisinin ilişkisinde sağlam bir temel yaratmıştı. Asla yıkılmayacak bir temel...

Jongin ve Kyungsoo cephesinde ise olaylar günlük güneşlik ilerliyordu. Hani derler ya, bu ne kadar yapış yapış bir aşk. İşte tam olarak öyleydi. Luhan ve Baekhyun'un yanında terör rüzgarları estiren sevgili Do Kyungsoo, Jongin'in yanında adeta bir kediye dönüşüyordu. İkisi de bundan rahatsız değildi. O zaman bir sıkıntı da yoktu. Ya da onlar öyle sanıyordu...

İlk ciddi tartışmalarını bu durum yüzünden yaşamışlardı aslında. Jongin'in Kyungsoo'ya söylediği tek bir cümle, aralarında saçma sapan ancak onları birkaç günlük konuşmamaya iten bir tartışmaya sebep olmuştu:

"Üzerinde nasıl bir etkim varsa kedi gibi oluyorsun Yanımda."

Aslında bunu söylerken Jongin'in hiçbir kötü amacı yoktu ancak Kyungsoo bir anlık alınganlıkla bunu öyle yerlere çekmişti ki, ikisi de iki günlüğünde depresyon mağdurları olarak dolaşmışlardı. Şimdi ise böyle bir tartışmanın verdiği darbeye karşılık çok daha sağlam bir ilişkiyle hala bir aradalardı.

Sehun ve Luhan'ın asla kabullenmek bilmeyen cephesi ise hala sap sap takılıyordu. İki tarafın da birbirinden hoşlandığı apaçık ortadaydı aslında ancak ikisi de birbirlerine bunu söyleyecek cesarete sahip değillerdi. Sehun Luhan'ı takmamak içim sürekli başka kızlarla takılıyordu, Luhan ise... O sadece kırılıyordu. Ama iki taraf da duygularını kabul etmemek konusunda oldukça kararlıydı.

Herkese merhaba, yazarınız konuşuyor :)
Öncelikle uzun süredir yazmadığımın farkındayım. Ki çok kişinin bunu taktığını pek zannetmiyorum. Evet bölüm aşırı kısa. Çünkü bu zamanlara koyacak başka bir aksiyonum yok ve sıkıcı olacaktı. Bu nedenle bütün çiftler hakkında kısa bir bilgilendirme yaptım. Sıradaki bölümde zaman atlatacağım. En geç 25. Bölümde kitap bitecek ama başından beri kurguladığım ikinci kitabı yayınlayacağım. Chanbaek eğitim zamanlarından iş hayatlarına geçeceğimiz bu kitapta cidden hoş ve aksiyonlu olaylar olacak. Öncelikle bu bilgilendirmeyi yapmak istedim.
Şimdi bir sıkıntım var ve sizlere söylemeden bunu çözemem. Kitabı okuyan 444 kişi var ama sadece 2 VOTE var. En kötüsü ise HİÇ YORUM yok. İlk başta Benim için çok sıkıntı olmayacağını söylemiştim ancak isteğim kayboluyor. Cidden bu kitabı yazmayı çok istiyorum ama hiç yorum yok ve bu Benim yazma isteğimi kıran en büyük etken. Diğer yazarların neden yorum istediğini artık çok iyi anlıyorum ve Ben de yorum istiyorum. Gerek okurken düşündüğünüz bir şey hakkında, ya da kitabın gidişatı hakkında her şey olabilir. Ama lütfen yorum yapın. Tek istediğim bu.
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler. Her şeye rağmen sizi seviyorum

OUR STORY -CHANBAEK- (Sezon 1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin