SangnamjaLu
Ben okula geldim nerdesin?
Bana bak sakın beni ekmek gibi bir niyet içinde olmayasın
Gebertirim seni jocukkkk!!!!ShortSoo
Geldim be yazım hatası yapmış bi de liseli diye geçiniyo pehhhh...SangnamjaLu
Gel buraya lan
görülecek hesabımız var senleShortSoo
Geliyom bak ecelini bekle LuluuuuSangnamjaLu
Geldin zaten bırak telefonu
buram buram teknoloji kokuyon sonra"Luhan geldim bak sinir etme beni."
"Neydi ki bu kadar önemli olan? Uykum var benim gıcık herif! Okula hizmetlilerden önce geldim ne bu yaa!!!"
"Tamam sinirlendirme beni. Gerçi istesen de sinirlenmem bugün." Kyungsoo hülyalı bakışlar atmaya başlamıştı.
"Kyung bu gözler ne?!! OMG değiştir onları sevmedim o bakışları NE OLUYOR LAN????"
"Luhannieeeeee!!!!!" Kyungsoo koşup Luhan'a sarıldı sıkıca. Sonra Luhan da karşılık verdi. Bakmayın onların öyle konuşmalarına birbirlerine çok önem verirler kendileri.
"Soo ne oldu anlatacak mısın artık?"
"Aşkım karşılık buldu Luhannie..."
"Ne diyorsun ya se- yoksa düşündüğüm şey mi?" Luhan heyecanla Kyungsoo'nun omuzlarından tutup onu kendinden ayırdı.
"Jongin bana çıkma teklifi etti !!!!!!" Kyungsoo'nun mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Luhan da bunu görmüştü zaten. En az Kyungsoo kadar o da Mutlu olmuştu çünkü Kyungsoo ile çok yakındı ve onun uzun zamandır Jongin'e olan ilgisini biliyordu. Bu nedenle en büyük gülümsemesini sundu arkadaşına.
"Sen ne yaptın?"
"Kabul ettim tabi ki. İnanabiliyor musun ben bu okula geldiğimden beri benden hoşlanıyormuş!!"
"Öpüştünüz mü?"
"Ne??" Kyungsoo utanmıştı biraz.
"Utanma utanma. Öpüştünüz dimi?"
"Evet be öpüştük. Hem u-utanmıyorum ben!" Luhan Kyungsoo'nun yanaklarını işaret ederek konuştu.
"Yanaklarına bak öyle konuş. Hemmmm... TEBRİK EDERİMMMM!!!" Luhan yine sarıldı Kyungsoo'ya.
"Teşekkür ederim. Gıcık falansın ama yine de seni çok seviyorum." Kyungsoo da Luhan'a sarıldı.
"Seviyorum derken?" Luhan pişkince sırıttı. Sonuç ise kafasına şaplak atan bir Kyungsoo.
"Arkadaş olarak mankafa. Jongin'imi aldatmam ben."
"Şaka yaptık be. Neyse. Olay detaylarına inmen gerek. Otur şöyle."
"Tamam hadi anlatayım bari- Aaa Baekhyun geldi. Günaydın!!" Kyungsoo kapıdan giren Baekhyun'u görünce hemen ona el salladı. Baekhyun ilk önce şaşırdı. Hala alışamamıştı arkadaşlarının olmasına. Şoku hızlıca atlattı ve hafifçe gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR STORY -CHANBAEK- (Sezon 1)
Fanfiction-Acısıyla tatlısıyla bu bizim hikayemiz. O zaman benimle hayatını da birleştirir misin? Benim senin hayatın değil de, bizim hayatımız olmasına izin verir misin? Baekhyun, benimle evlenir misin???