Teneffüsler genelde Jongin ve Kyungsoo'nun buluşmasıyla geçiyordu. Bu sırada Chanyeol ve Baekhyun da konuşma imkanı bulmuşlardı. Luhan kütüphanede görevli olduğu için onların yanında değildi. Sehun ise... O hala kızların kalbini çalmaya devam ediyordu.
Chanyeol, Jongin, Kyungsoo ve Baekhyun öğle yemeği tatilinde beraber yemek yemeye karar vermişlerdi. Tabii ki bu fikir Kyungsoo ve Jongin'den çıkmıştı. Hep birlikte yemeklerini alıp okul bahçesindeki piknik masalarına oturdular. Kyungsoo ve Baekhyun yanyana, Jongin ve Chanyeol yanyana oturuyorlardı.
"Baekhyun Chanyeol'u nereden tanıyorsun? Önceden karşılaşmıştınız galiba." Kyungsoo sordu. Baekhyun Chanyeol'a baktı. İlk karşılaşmalarının nasıl olduğunu onlara söyleyemezdi. Chanyeol da bunu anlamıştı. Bu yüzden Baekhyun yerine cevap verdi.
"Geçen gün sokak serserileri Baekhyun'a sataşıyorlardı ben de onu kurtarınca biraz konuştuk. Aynı okulda olduğumuzu farkettik ama sınıfların karşılıklı olduğunu bilmiyorduk." Baekhyun Chanyeol'a minnet dolu bir gülümseme sundu. Chanyeol Baekhyun'un minik ama içten gülümsemesini görünce bir an afalladı. Neler oluyordu böyle? Ama kendini hemen topladı ve o da Baekhyun'a gülümsedi. Aynı şeylerin Baekhyun için de geçerli olduğunu bilmeyerek. Ama Kyungsoo ikili arasındaki garip etkileşimi farketmişti. Ama o anlık fazla sorgulamadı.
"Geçen gün mü? Baekhyun bunu neden anlatmadın? Aigooo biraz dikkatli olmalısın okulun çevresi serserilerle dolu."
"Önemli bir şey değildi. Hem Chanyeol da orada beni farkettiği için bir şey olmadı. İyiyim yani." Baekhyun Kyungsoo'ya gülümsedi. Ama Chanyeol bu gülümsemeye yine takılı kaldı. Neden böyle oluyordu? Gerçekten anlamıyordu. Ancak... Chanyeol'un bu garip tavrını bu sefer Jongin de farketmişti. Neler olduğunu hafiften farketmişti çünkü aynı yollardan kendisi de geçmişti. Sadece gülümsemekle yetindi ve boğazını temizledi.
"Hadi konuşmayı bırakın da yemeye başlayın. Öğle tatili bitmek üzere. Kyungie'min aç kalmasını istemiyorum." Jongin sonlara doğru hafif aegyolu cilveli ortaya karışık bir ses tonuyla konuştu. Kyungsoo ona kocaman gülümsedi.
"Hadi sen de ye. Ben de senin aç kalmanı istemiyorum." Kyungsoo da aegyolu ses tonuyla konuştu. Ardından Chanyeol'dan gelen bir yalancı öğürme sesi.
"Gerçekten çok cıvıksınız. Öğgghh."
"Az bekle bro senin de olur belki." Jongin göz kırpıp konuştu. Chanyeol ona garipçe baktı.
"Sonra söylerim ben sana."
"Tamam." Chanyeol kocaman gözleriyle yemeğe döndü.
Yemeklerini bitirdikten sonra ayrıldılar.
Kyungsoo ve Baekhyun
"Baekhyun-ah sana bir şey sormam lazım."
" Tamam sor."
"Direk konuya gireceğim. Chanyeol'dan hoşlandın mı?"
"NE???"
Chanyeol ve Jongin
"Jongin yemekte neyi ima etmeye çalışıyordun?"
"Ben bir şey farkettim sanki ama orda konuşmak istemedim. Ama şimdi ikimiz olduğumuza göre söyleyebilirim sanırım."
"Jongin ne söyleyeceksin?"
"Baekhyun'dan hoşlanıyorsun."
"NE???"
"Ondan hoşlanıyorsun. O güldüğünde büyülenmiş gibi bakmanın başka bir açıklaması olamaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR STORY -CHANBAEK- (Sezon 1)
Fanfiction-Acısıyla tatlısıyla bu bizim hikayemiz. O zaman benimle hayatını da birleştirir misin? Benim senin hayatın değil de, bizim hayatımız olmasına izin verir misin? Baekhyun, benimle evlenir misin???