"Victorio!" zaslechla jsem v polospánku hlas své matky.
Zamručela jsem a překulila se na druhý bok. Zavřela jsem oči a pokoušela se znovu usnout.
"Victorio Alisho Smith!" zaječela matka podruhé.
S povzdechem jsem se posadila a promnula si oči. Odhrnula jsem ze svého těla deku a svěsila nohy na podlahu. Zvedla jsem se a protáhla se.
"Victorio!" ječela matka.
Dala jsem oči v sloup. Hoří snad?
"Ano!?" křikla jsem nazpět.
"Přestaň se válet v té posteli a okamžitě přijď dolů!" vřískala matka.
Povzdechla jsem si.
"Už jdu." zavrčela jsem a poodešla ke svému zrcadlu.
Hubenými prsty jsem si prohrábla své zrzavé vlasy a gumičkou je následně spletla do neupraveného drdolu. Zívla jsem si a pomalými kroky vyšla z pokoje. Když jsem sešla schody, vybafla na mě z kuchyně matka.
"Už bylo na čase, Victorio!" vyjekla místo pozdravu.
"Taky tě ráda vidím, matko." hlesla jsem znuděně a usadila se ke stolu, na který skoro okamžitě přistály tousty a horké kakao.
"Díky." šeptla jsem ze slušnosti a pustila se do výborné snídaně.
Musím uznat, že matka dělá výborné tousty.
"Victorio, mí kolegové pořádají dnes večer společenskou akci v naší firmě. Odcházíme v šest, nebude se na nikoho čekat." řekl mi otec, který seděl u stolu naproti mě a popíjel z hrnku kávu. Přitom si samozřejmě četl nejnovější výtisk místních novin.
"Fajn." kývla jsem otráveně a musela se opravdu přemáhat, abych neobrátila oči v sloup.
Dopila jsem poslední doušek kakaa a zvedla se od stolu.
"Děkuji." řekla jsem slušně a odcupitala zpět nahoru do svého pokoje.
V pokoji jsem si hlasitě oddechla a vzala si ze skříně ručník. S ním jsem se vydala do koupelny. Svlékla jsem si pyžamo a vlezla do sprchového koutu. Kapky vody něžně stékaly po mém těle a já si užívala ten pocit naprostého blaha.
Po opravdu příjemné sprše jsem vylezla a obmotala okolo sebe ručník. Jen v ručníku jsem se vrátila do pokoje a přešla ke skříni. Z ní jsem vytáhla čisté spodní prádlo, krátké riflové kraťasy a bílý croptop s celkem velkým výstřihem. Svůj dnešní outfit jsem trochu doladila zlatými doplňky a hotovo!
"Victorio, přijdeš pozdě!" řvala na mě zespod matka.
"Veze mě Megan, klidně jeďte!" křikla jsem zpátky.
Ve skutečnosti do školy jezdím na skateboardu, ale to se matka s otcem nesmí dozvědět. Chvíli bylo ticho a potom už jsem slyšela ten krásný zvuk našeho auta. Skvěle, rodiče mám z krku.
"Konečně!" vyjekla jsem.
Vrátila jsem se k zrcadlu a rozpustila si vlasy. Ty jsem následně začala pečlivě rozčesávat a potom je nechala volně spadat na svá záda. Přešla jsem ke své tašce a zkontrolovala její obsah. Vše se zdálo být v pořádku, takže jsem do tašky přihodila jen mobil a sluchátka.
ČTEŠ
BAD GIRL [CZ]
Teen FictionVictoria Smith je drzá, nekompromisní a zatraceně sexy středoškolačka výtvarné školy v Londýně. Jako čerstvě 17-ti letá si užívá života naplno a rozhodně se nebojí projevit svůj názor. Ráda nosí odvážné oblečení, mluví se vší upřímností a to, co si...