Harry mi neodpověděl a místo toho se ke mně začal nebezpečně přibližovat..
"Ne!" vykřikla jsem a vlepila mu facku.
Bez dalších slov jsem se otočila a se skateboardem vpadla do domu. Rychle jsem za sebou zavřela dveře a opřela se o ně. Skate jsem pustila na zem a vydechla. Pak už jsem slyšela jen bouchání na dveře a něco, co na mě Harry volal.
"Jdi pryč!" křikla jsem plačtivě přes jeho omluvy a rozběhla se po schodech nahoru.
On na mě ještě něco volal, ale nerozuměla jsem mu.
Vtrhla jsem do pokoje a švihla s taškou do kouta. Svalila jsem se na postel a zaujatě pozorovala strop. Z očí mi tekly slzy a já jim nemohla zabránit. Jsem citlivka.
V hlavě jsem si přehrávala tu situaci, která se odehrála před vilkou. Ani jsem si neuměla představit, co by se stalo, kdybych mu nedala tu facku. Políbil by mě? A dovolila bych mu to vůbec? Měla jsem v hlavě zmatek.
Dál bych se utápěla ve svých myšlenkách, ale začal mi zvonit telefon. Ani jsem se nepodívala na jméno volajícího a hovor přijala.
"Ano?"
"Vicky? Dobrý Bože, ty žiješ!"
"Jasně, Meg. Proč bych nežila?"
"Z obchodu jsi rychle zmizela a ujela. Měli jsme starost!"
Zašklebila jsem se, ale Meg to nemohla vidět.
"Neboj se, nic mi není. Akorát.."
Přemýšlela jsem, jestli jí mám říct o té události s Harrym.
"Akorát?"
"Po cestě jsem potkala Harryho.."
"Toho černovlasého fešáka?"
Naprázdno jsem polkla.
"Jo, toho.."
"Copak? Zníš nějak divně.."
"Meg, nechci to řešit po telefonu. Nemůžeš přijít?"
Megan se chvíli odmlčela.
"Fajn, do čtvrt hodiny jsem tam."
"Díky.." špitla jsem a zavěsila.
Mobil jsem nechala ležet na posteli a líně se zvedla do sedu. S povzdechem jsem se zvedla a přešla v zrcadlu. Rozpustila jsem si vlasy a rozčesala si je. Tichými kroky jsem zamířila ke schodům, které jsem nesešla jako obyčejný člověk. Prostě jsem sjela po zábradlí. Rodiče nejsou doma, tak si to můžu dovolit.
Jakmile jsem hladce dopadla na podlahu v přízemí, rozešla jsem se směrem do kuchyně. Připravila jsem si dvě skleničky a ze skříňky vytáhla lahev malinového sirupu. Trochu jejího obsahu jsem vlila do každé ze sklenic a sirup uložila zpět na místo. Sklenice jsem dopustila vodou a nápoje byly připraveny! Ještě jsem ze šuplíku vytáhla sáček s bonbóny a pokoušela se vše pobrat a odnést nahoru. Jenže se celým domem rozezněl zvonek.
ČTEŠ
BAD GIRL [CZ]
Teen FictionVictoria Smith je drzá, nekompromisní a zatraceně sexy středoškolačka výtvarné školy v Londýně. Jako čerstvě 17-ti letá si užívá života naplno a rozhodně se nebojí projevit svůj názor. Ráda nosí odvážné oblečení, mluví se vší upřímností a to, co si...