Napadlo mě, že byste možná rádi věděli, jak to bylo s Vicky dál, proto jsem se rozhodla napsat takový provizorní epilog tohoto příběhu, tak se bavte!
●LONG TIME AGO●
V kuchyni vonělo jídlo, vlastně jako skoro pokaždé. Slečna s karamelovými vlasy se obratně ochomýtala v kuchyni a připravovala večeři jak pro sebe, tak pro svého přítele. Ten se jí snažil všemožně pomáhat, ale vlastně jí spíš pouze překážel.
"Prosimtě uhni, vůbec tomu nerozumíš." vystrnadila toho pablba z dosahu, než by si stihl ublížit.
"Ale notak, princezno." pronesl uraženě, což jí dělalo neskutečnou radost.
"Kliď se odsud, nebo se pořežeš a náplast nemáme." utnula ho tvrdě a pokračovala v krájení masa a zeleniny na jejich dnešní večeři.
"Jsi hrozná." konstatoval. Dívka se zasmála a vsypala maso na pánvičku. Neušlo jí, že si Chris uždiboval, když se nedívala.
"Já tě vidím, Christiane." zatrylkovala a plácla ho přes hlavu vařečkou. Špinavou vařečkou. Ups.
"Victorio Hoodová.." zavrčel a začal se k ní pomalu přibližovat, jako šelma ke kořisti.
"Hoodová?" zpozorněla a poukázala na to, jak ji mladík oslovil.
"Ou, no jasně. Málem bych na to zapomněl." plácl se do čela a vykouzlil ten známý úsměv, ze kterého zrzka tála jako nanuk na slunci. Pokrčila obočí, když si před ni kleknul a koukal jí zpříma do očí. Až když zašátral v zadní kapse kalhot, pochopila a automaticky si zakryla rukou ústa, aby nevykřikla.
"Takže, Tori. Uděláš mi tu radost a necháš mě tě nazývat Victorií Hoodovou?" optal se a zubil se jako idiot. Oslovená Victorie si založila ruce na prsou a na tváři jí pohrával úsměv.
"To není zrovna žádost o ruku, jakou jsem si představovala, Chrisi." řekla a zasmála se. Chris se taky smál a raději změnil formulaci věty.
"Detailistko." uchechtl se.
"Vicky, vezmeš si mě?"
•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•
Nezabíjejte mě, pls! A kdo by se divil, jaktože Vicky skončila s Chrisem, tak jsem takto spletitý konec měla vymyšlený už od začátku, ale neodhodlala jsem se k tomu, abych příběh dopsala a vysvětlila, jak k tomu došlo. Za což se vám omlouvám, ale opravdu nemám proporce ani náladu na dopsání tohoto příběhu. Tento epilog je opravdu krátký, ale chtěla jsem to nějak ukončit, ať už to nemám na krku. Zní to divně, ale opravdu mě to mrzí..
New profil - Ifcaaa.
Mějte se, dnes už opravdu naposledy na tomto profile.
ČTEŠ
BAD GIRL [CZ]
Teen FictionVictoria Smith je drzá, nekompromisní a zatraceně sexy středoškolačka výtvarné školy v Londýně. Jako čerstvě 17-ti letá si užívá života naplno a rozhodně se nebojí projevit svůj názor. Ráda nosí odvážné oblečení, mluví se vší upřímností a to, co si...