~Kapitola 3.~

700 18 0
                                    

"Co tu děláš?" prohlásila jsem bez emocí.

Vyjeveně na mě zíral, jako bych spadla z planety třetí dimenze.

"J-já.. T-totiž.." koktal a nervózně se drbal na zátylku.

Měřila jsem si ho chladným pohledem, protože jsem ještě stále netušila, proč předtím tak rychle zmizel.

"Co chceš, Christiane?" šeptla jsem.

Sklopil zrak a slyšitelně polkl.

"Přišel jsem se podívat, jestli jsi v pořádku.." hlesl s pohledem upřeným na mě.

"Jsem.." špitla jsem.

"T-tak dobře.. Ahoj.." řekl a rychle se otočil.

Ušel pár kroků a pohlédl na mě s lítostivým výrazem. Pak se rozběhl a utekl. Zase.

"Idiote!" vyjekla jsem už trochu naštvaně.

Zabouchla jsem dveře a odebrala se zpátky do svého pokoje. Lehla jsem si do postele a zavrtala se pod peřinu. Zavřela jsem oči a vydechla. Jak vůbec ví, kde bydlím? Pokrčila jsem rameny a během pár minut jsem už tvrdě spala..

***

Pomalinku jsem otevřela oči a zvedla se do sedu. Protáhla jsem se a zívla. Pohledem jsem zalétla k hodinám, které visely na stěně - 4:42. Cože? Koukala jsem na ten čas jako na zjevení.

"Proč vstávám tak brzo?" zamumlala jsem a plácla sebou zpátky do peřin.

Zavřela jsem oči s tím, že se pokusím usnout. Bez úspěchu. Po pár minutách marného snažení jsem se znovu zvedla do sedu a frustrovaně si prohrábla vlasy. Fajn, tohle nepůjde. Mám takový zlozvyk, že když se ráno probudím, už neusnu.

Vstala jsem z vyhřáté postele a odcupitala k zrcadlu. U něj jsem se pozastavila jen na chvíli, abych si gumičkou spletla vlasy do neupraveného drdolu.

Potichu jsem sešla schody a zamířila do kuchyně. Na linku jsem vytáhla misku, müsli a mléko. Mléko jsem otevřela a část jeho obsahu vlila do misky. Následně jsem k tomu přisypala müsli a snídaně byla na světě!

Spolu s miskou jsem si sedla ke stolu a pustila se do jídla.

Hodiny ukazovaly 5:02, když jsem dojedla a odložila misku do dřezu. Vyšla jsem zpět do pokoje a zavřela za sebou. Sprchu jsem okamžitě zamítla, abych nevzbudila rodiče. Proto jsem jen přešla ke skříni s oblečením.

Můj dnešní outfit se skládal z obyčejného bílého trika, které jsem zastrčila do černé sukně s vysokým pasem. Zkontrolovala jsem se v zrcadle, nevypadala jsem zase tak zle. Vlasy jsem si rozpustila a následně spletla do copu. Sama pro sebe jsem se usmála a z rohu pokoje vyhrabala tašku.

Zkontrolovala jsem její obsah a přibalila věci na dnešek. Dobalila jsem ještě nezbytně důležité věci jako mobil, peněženku a sluchátka.

Tichými krůčky jsem sešla schody a v předsíni si obula černé conversky. Ohh, bože, jak já miluju tyhle boty. Vzala jsem si klíče od domu a otevřela dveře. Vyšla jsem před vilku do slunného letního rána a blaženě se protáhla. S úsměvem na tváři jsem se otočila a zavřela za sebou dveře.

BAD GIRL [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat