~Kapitola 4.~

566 21 0
                                    

"Nevadí, tak Harryho provedete vy, slečno Smith." usmál se ředitel a já jen vykulila oči.

"K-kdo je Harry?" zakoktala jsem.

Ředitel se usmíval jako měsíček na hnoji a vůbec mu nedocházelo, že na provádění studentů opravdu náladu nemám.

"Nový žák naší školy." nadmul se pýchou ředitel.

"Bude chodit do tvé třídy a já chtěl, aby ho po škole provedla právě Annie, jakožto nejvzornější žákyně. Pokud ovšem chybí a jsi tu ty, provedeš ho tu ty." dodal.

Dívala jsem se na něj nevěřícným pohledem a postupně pobírala to, co na mě teď vychrlil. Chtěla jsem říct něco na svou obranu a tím přesvědčit ředitele, že nejsem ta pravá, ale někdo zaklepal.

"Dále." pozval jej ředitel dál a dveře se otevřely.

Spatřila jsem chlapce asi mého věku, s vlasy černými jako uhel a se šedýma očima.

"Dobrý den, jmenuji se Harry Davison." představil se černovlásek.

"Dobrý den, Harry, konečně jste dorazil." rozzářil se ředitel.

"Jsem Fredd Thompson, ředitel této školy, a tohle je vaše budoucí spolužačka, Victoria Smith." usmál se a představil sebe a mou maličkost.

Harry mě sjel pohledem a zašklebil se.

"Slečno Smith, počkejte před kabinetem." vyhnal mě ředitel a já poslušně odcupitala za dveře a usadila se na lavičku na chodbě.

Po chvíli se dveře otevřely a vystoupil z nich Harry. V ruce držel spousty papírů, které ovšem hned zmuchlal a zastrčil do školního batohu.

"Těší mě, spolužačko." zazubil se na mě a natáhl ke mně ruku.

Ruku jsem přijmula a lehle stiskla.

"Taky mě těší, nový spolužáku. Ale říkej mi Vicky, pokud mě nechceš nasrat hned na začátku." spražila jsem ho pohledem.

"Tak pojď." vybídla jsem zkoprnělého chlapce a sama se otočila a rozešla chodbou.

"Máte pěknou školu." pochválil ji Harry, když mě doběhl a srovnal se mnou krok.

"Dík." zašklebila jsem se.

"Ze slušnosti to tu nemusíš všechno obdivovat, chválit a já nevím, co ještě. To, že tě tu provádím, neznamená, že tuhle školu nějak extrémně zbožňuju." upozornila jsem Harryho na vcelku důležitý fakt.

"Uhm.. Fajn." hlesl stručně.

"Nebyla bych tu, kdyby byla Annie ve škole. To je moje spolužačka, hrozná šprtka. Všichni učitelé ji považují za nejvzornější žákyni. Pokud bys chtěl absolvovat procházku školy s jeptiškou, ráda ti to někdy domluvím." zakřenila jsem se a dloubla do Harryho loktem.

Rozesmál se.

"Ne, díky. Stačíš mi." zavrněl.

Protočila jsem očima a div jsem mu neurazila tu jeho černou palici.

"Neser mě, Davisone.." procedila jsem skrze zuby.

BAD GIRL [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat