"Vicky, pozor!"
Trhla jsem hlavou do leva a spatřila auto, které se rychle blížilo mým směrem. Začalo brzdit, ale i tak jsem o další milisekundu později ucítila naráz z levé strany.
"Tori!" vyjekla Megan.
Svalila jsem se na silnici a ucítila tupou bolest v pravém koleni. Au? Následně se ozvalo křupnutí, jak auto přepůlilo můj skate. Neeeee..
Bolestně jsem zakňučela a zůstala ležet na zádech na silnici. Koleno mi pulzovalo tupou bolestí, ale tu jsem momentálně nevnímala.
"Vicky!"
Stočila jsem pohled na Partu. Všichni se na mě vyděšeně koukali a jakmile jsem se na ně podívala, vrhli se ke mně a hned mě pevně objali. Na objímání moc nejsem, ale upřímné objetí od lidí, kterým na vás záleží, jsem potřebovala.
"Nic to není, Parto." ujistila jsem je a na důraz svých slov se pokusila usmát.
"Ale teče ti krev!" zhrozila se Megan.
"Jsem v pohodě." hlesla jsem vyčerpaně a všichni se ode mě malinko poodtáhli.
A v tu chvíli jsem si všimla kluka, který stál opodál a vše bedlivě, se strachem v očích, sledoval. Co tu dělá Christian?
"Vic-ky." fňukl a skenoval mě starostlivým pohledem.
"Chri-si." vydechla jsem, protože mi jeho oslovení vyrazilo dech.
Vicky mi ještě nikdy neřekl.
"J-já.. Jsi v pořádku?" kuňkl a pomalu přicházel ke mě.
Chtěla jsem být hnusná, opravdu, ale můj momentální stav mi to nedovoloval. Došlápla jsem na pravou nohu s úmyslem popojít dopředu, ale koleno mě zklamalo a já upadla. Tedy, upadla bych, kdyby mě někdo nezachytil. Christian.
"Je to moje vina. Nechtěl jsem tě srazit, jen postrašit.." šeptal mi do ramene, přičemž mě svíral v objetí.
"Omlouvám se." dořekl a já zalapala po dechu.
Christian Hood se mi omlouvá.
Jedna neposlušná slza mi stekla po tváři a musela jsem popotáhnout, abych se nerozplakala.
"D-dobrý." řekla jsem plačtivě a odtáhla se od něj, abych se znovu mohla podívat do té nejkrásnější modré.
Christian se beze slov otočil a odběhl k autu. Nasedl, nastartoval a odjel.
***
"Ale noták, Parto!" prosila jsem je s puppyfacem.
Rozhodli se, že mě nějak dostanou domů, abych si odpočinula, ale mě se domů nechtělo.
"Žádný protesty!" kárala mě Meg.
"Promiň, mami." zamručela jsem a v dálce už spatřila Cameronovo auto.
Nabídl se, že si zaběhne domů a autem mě hodí k nám. Byla jsem mu za to vděčná, protože bych asi neušla ani pár metrů.
ČTEŠ
BAD GIRL [CZ]
Teen FictionVictoria Smith je drzá, nekompromisní a zatraceně sexy středoškolačka výtvarné školy v Londýně. Jako čerstvě 17-ti letá si užívá života naplno a rozhodně se nebojí projevit svůj názor. Ráda nosí odvážné oblečení, mluví se vší upřímností a to, co si...