Sin en Pen

30 3 0
                                    

Dit gaat over Sin, een verrotte sinaasappel en Pen ja, dat is een balpen.

Ze lagen bij elkaar op tafel in het klaslokaal. Een jongen, genaamd Tim, had altijd sinaasappels mee en meestal liet hij ze liggen tot ze verrot waren en dan gooide hij ze weg. 'Hoi Pen, hoe gaat het?' vroeg Sin. Hij had ogen, dat waren kleine gangetjes in hemzelf. Pen hief z'n oog op. Hij had er één, namelijk hetgeen waar je mee schreef. 'Het gaat wel hoor', zei hij. Sin rolde naar hem toe. Hij fluisterde in het hoor van Pen: 'Ik weet niet wat we moeten doen'. 'Laten we het klaslokaal rond gaan struinen', zei hij. Sin knikte, voor zover hij dat kon. Hij rolde van de vensterbank af. Pen en hij waren beste vrienden. Hij viel op de grond. Er was niemand in de school, dus konden ze lekker hun gang gaan. 'Au!' riep Sin. 'Gaat het?' vroeg Pen, die ook op de grond was gevallen, maar geen pijn had. 'Gaat wel weer', zei Sin. Zijn oranje schil was bruin. Hij had overal beurse plekken. Pen daarentegen was gezond. Hij had ook een stevige huid. Ze rolden naar de deur toe van het klaslokaal. Toen werd ineens de deur opengedaan en zag Pen hoe zijn vriendje vertrapt werd. Hij rolde woedend op de voet af, die van Tim was. Pen prikte verwoed in Tims voet maar die voelde de niks van, omdat hij schoenen aanhad.  Hij pakte Pen op. En keek ernaar. Toen kneep hij hard in Pen, en dat was Pens dood.

Verhaaltje over Sin en Pen. Ik kon werkelijk niks anders verzinnen. Ik vind dit wel grappig om te schrijven. :-)

Vote?

282 woorden

RandomWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu