0.8

20.2K 799 61
                                    

        Merhabalar, yeni bir bölümle daha karşınızdayım. Satır arası yorum yapar ve oy verirseniz sevinirim. Sizi çok seviyorum 😻😻❤

        Eve girmemizin ardından, hep beraber odalara dağılmıştık. Ece benim kucağımda olduğu için benimle gelmişti ve uykumuzu alana kadar sarılarak uyumuştuk.

        Kıvırcık saçların suratıma sürtünmesiyle huylanarak gözlerimi aralamıştım. Önce Ece'ye bakıp anlından öptükten sonra etrafıma bakınırken gördüğüm bize doğrultulmuş telefon kamerasıyla şaşırmıştım.

        "Görkem, n'apıyosun kuzum?" Görkem şirince sırıtıp telefonu bana çevirdi ve çektiği resmi bana gösterdi. Ece ile beni uyurken çekmişti ve itiraf etmek gerekirse çok güzel çıkmıştı.

        "Korkuttun beni. Öyle uyanır uyanmaz karşımda kamera görünce şok oldum öyle." deyip gülmeye başlayınca Görkemde bana katıldı. Biraz sesli güldüğümüzü fark edince Görkem'e el kol hareketleriyle susmasını işaret edip Ece'yi gösterdim. Görkem susup sırıttı. Bir anda yanıma adımlayıp yanağımdan öptü ve odadan kaçarcasına çıkarken

        "Kahvaltı hazır." diye haber vermişti. Kafamı iki yana sallarken gülümsemeden edememiştim.

        "Gece abla?" Ece'ye dönüp gülümsedim ve kucağıma oturtup sırtımı başlığa yasladım.

        "Rahat uyudun mu bakalım?" Kafasını salladı ve yanağımdan öptü. Yanağıma sürtülen kahkülleri huylandırırken gülümsedim.

        "Hadi üstünü değiştirelim, sonra da kahvaltıya ineriz." kucağımda kalkıp yataktan zıpladı. Banyoya doğru ilerledi. Ben de banyoya ilerleyince yüzlerimizi yıkadık.

        Ardından Ece küçük pembe valizinin yanına koştu. Gülümseyerek yatağımdan kalktım ve yanındaki bavuluma ilerleyip kıyafet bakınmaya başladım. düşünürken havanın fazlasıyla sıcak olmasından, ve zaten tatil bölgesinde olduğumuz için bir sakınca bulmayıp şort ve crop top giyinmekte karar kıldım ve kot şortum ile siyah üzerine yazılı crop top çıkardım. Kırmızı kareli gömleğimi de belime bağlamak için çıkardım.

        "Gece abla, bugün aynı giyinelim mi?" şaşkınca ona baktığımda bana büyük gözlerle baktığını gördüm. Kafamı sallayıp onun bavuluna yaklaştım ve neredeyse benimkilerin aynıları olan kıyafetleri çıkarıp ona giydirdim.

        Kendimi Ece'nin annesi gibi hissetmekten alıkoyamamıştım. Bir anlığına acaba Ece'nin gerçek annesi olsam nasıl olurdu diye düşünmeye başlamıştım.

        "Anne! Hadi uyan artık, babam ve ben sana kahvaltı hazırladık!" kızımın sesiyle uynırken yavaşça gözlerimi araladım ve karşımdaki dünyalar tatlısı kızıma bakarak gülümsedim.

        "Günaydın!" heyecanlı haline kıkırdarken gülümsemem genişledi ve onu tutarak yanıma çektim. Kahkaha atmaya başlarken ben onu gıdıklıyor, ve gülümseyerek onu izliyordum. Kapının açılma sesiyle kafalarımız aynı anda kapıya dönmüştü.

        "Bayanlar." elinde tepsi ile içeri giren geniş bedene baktım. Yatağa doğru ilerlerken gözlerini bir an bile gözlerimden ayırmamıştı ve gülümsemesini hiç bozmamıştı. Elindeki tepsiyle yatağın kenarına oturup tepsiyi kucağıma bıraktı ve eğilip yanağımı öptü.

        "Günaydın sevgilim." yanımıza sıçrayan bedenle cevap verememiş gülümsemek ile kalmıştım. Babasının kucağına atlayan kızıma baktım.

        "Babamla birlikte yaptık." Rüzgar eğilip Ece'nin yanağını öpmeden önce kafa salla-

        Ben az önce Rüzgar mı dedim? Ve ben onu hayal ettim, eşim olarak?!

DADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin