1.5

13.7K 559 48
                                    


        Sabah alarmın değil de Ece'nin üstüme çıkmasıyla uyanırken heyecanına gülümsemiştim. Bugün onunla beraber şirkete gidecektik. Hemen kalkarak onu öptüm ve kucağıma alarak dolabıma ilerledim. Ne giyineceğimi düşünürken elimi çeneme koymuştum. İlk izlenim önemliydi değil mi? Şotum ve balıkçı yaka badimi çıkarırken kalın montum ve çorap çizmelerimi de çıkartmıştım.

 İlk izlenim önemliydi değil mi? Şotum ve balıkçı yaka badimi çıkarırken kalın montum ve çorap çizmelerimi de çıkartmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Arkadaşlar kombinleri ben kendim yapıyorum kullanacaksanız ya da ss alacaksanız haber verirseniz sevinirim)

        Ece'yi de yatağın üstüne bırakırken kapıyı kapatıp giyinmeye başlamıştım. Giyindikten sonra saçlarımı bir at kuyruğu yaparak biraz kabarttım. Yüzüme çok hafif hatta yok denecek kadar bir makyaj yapıp eyeliner çektim ve bordo rujumu da sürdüm. Hazır olduğuma kanaat getirerek Ece'yle beraber Ece'nin odasına ilerledim. Ece'nin üzerini de sıkıca giydirip kucağıma aldım. Geri dönüp çantamı aldım ve aşağıya indim. Ece'yi sandalyesine bırakıp kahvaltı hazırladım ve Görkem'le Rüzgar'a seslendim. İkisi de merdivenlerden inerken takımlarını giyindiklerini gördüm. Bugün herkesin işbaşıydı anlaşılan. Herkes masaya yerleşirken 'günaydın'laşmıştık. Kahvaltımıza başlarken Rüzgar' da boğazını temizleyerek konuşmaya başlamıştı.

        "Gece, sence de şort şey değil mi... Kısa?" üzerime bakarak çizmelerimden hemen 4-5 parmak yukarıda olan şortuma baktım. Evet kısaydı, ama botum dizimin bayağı üzerindeydi. Yani dikkat çekmiyordu.

        "Şey, evet de. Botlarım uzun?" bir bakış atarak sinirle yemeğini yemeye devam etti.

        "Rüzgar, neden sinirlendin şimdi." ağzını açıp kapattıktan sonra bir anda dikeldi

        "Kıskandım, kıskanamaz mıyım?" gülmemi bastırmaya çalışırken ona dönmüştüm.

        "Kıskanıp kıskanmaman sana kalmış. Sadece, kıyafetlerimde sorun olduğunu sanmıyorum. Zaten şu an pantolon giyinmiş gibiyim." kafasını sallayarak Ece'ye döndü.

        "Bebeğim, sen de mi Gece'yle beraber gidiyorsun?" Ece kafasını heyecanla sallayarak onayladı.

        -Rüzgar'dan-

        Ece'nin heyecanına gülümserken Gece'nin kıyafeti hala kafamdaydı. Tamam, ilk kez giyinmiyordu ama o şirkette birçok erkek vardı. Ve lanet olsun ki, Gece çok güzeldi.

        Kahvaltılarımızı bitirirken ayaklanmıştık. Gece kalkarak askılıktan ceketlerimizi aldı. Hava çok soğuktu. Ve o bu soğukta şort giyinmişti! Bana ceketimi uzatırken gülümsemişti. Ceketimi giyinmeme yardım etti ve yakalarımı düzelterek gülümsedi. Kendi ceketini de giyinerek çantasıyla arabasının anahtarını aldı. Onun bu ciddiyeti onu ayrı güzel gösterirken ona bu giyimin lanet bir şekilde yakıştığını bir kez daha fark ettim. Hep birlikte kapıdan çıkarken Gece Ece'yi kucağına aldı ve dışarı adımladı. Ben ve Görkem de dışarı çıkarken ellerimi ovuşturdum. Hava fazlasıyla soğuktu. Gece kendi arabasının yanına ilerlerken Görkem ve ben de arabaya ilerledik. Arabalara binmeden önce onun yanına ilerledim ve sarıldım.

DADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin