Bardzo dziękuję za nominację PrincessOfImage . Bierzmy się do roboty! :)
1/
1. Uwielbiam buty. Mam ok. 80 par na lato :)
2. Moim autorytetem jest Marilyn Monroe. ( Piosenka na początku rozdziału. )
3. Uwielbiam filmy Disneya.
4. Ulubionym moim filmem jest ,,Król Lew",,, Dla ciebie wszystko" i ,,Pół żartem, pół serio",
5. Jestem zachwycona kulturą Japonii.
6. Nienawidzę polityki.
7. Mam chore poczucie humoru, którego większość nie zrozumie.
8. Miałam taki czas w swoim życiu, kiedy nie wychodziłam z domu dalej niż do szkoły.
9. Uwielbiam góry, a zwłaszcza z samego rana, kiedy jest się na samej górze.
10. Przed dodaniem tutaj mojego opowiadania, pierwsze 5 rozdziałów napisałam w zeszycie, który spaliłam.
11. Często zachowuje się jak bym była na "haju", ale to nie prawda. Po prostu mam wtedy dobry humor.
12. Nigdy nie obejrzałam ,,Tytanic".
13. Mimo tego, że na ogół jestem miła, to lubię robić wszystkim na złość.
14. Jestem bardzo tolerancyjna.
15. Wszystkie dzieci i zwierzęta do mnie lgną.
2/
( Tu jest parę rzeczy, ale drzewa też są :* i jest do góry nogami XD)
3/
*Mój ulubiony kolor to czarny, szary i biały. ( Wszystkie monochromatyczne.)*Życie to cudowny dar, który czasem nieźle potrafi " dokopać". Sądzę, że każdy z nas ma jakieś trudności, ale dzięki nim, kształtuje się nasz charakter. Jestem też pewna tego, że na świecie nie ma samych złych ludzi, po prostu niektórzy troszkę się "pogubili".
*Oczywiście! Ja lubię wszystkich!
*Lubie każdy rodzaj filmu, jeśli jest dobry. ( Dobra, nie lubię horrorów.) Najbardziej to chyba: historyczne, melodramaty i animowane.
*Mam mnóstwo pasji. Rysowanie, pisanie, siatkówka, piłka nożna, pływanie (ale to bardziej kiedyś), anime, książki, mangi, moda, Japonia, matematyka, historia (...).
4/
Szykuję się właśnie do znajomych na spotkanie. Na ramiona narzucam za dużą czarną kurtkę i sięgam po moje kochane buty. Moje piękne, błyszczące Vansy, które uwielbiam. Pamiętam, że to była miłość od pierwszego wejrzenia. Wsuwam pierwszy but na nogę i się mu przyglądam. Następnie delikatnie chwytam sznurówki i zawiązuje idealną kokardę, którą chowam we wnętrzu buta. Przyglądam się efektowi. Czynność powtarzam na drugiej nodze. Spoglądam na oba ukochane buty i wiem, że teraz jestem gotowa do wyjścia.
5/
5.Asiek135
10.VanTheKiller
11.Truskawka200
13._Kizuka_
14.Anonimowaja
16.mystoww
18.TwojSenpai
Miłego pisania :*
6/
Zasady są na zdjęciu z samego początku :)
7/
Nominowała mnie PrincessOfImage
Dziękuję za przeczytanie :)
CZYTASZ
Between Shadow and Light
Romance,,Byłam szczęśliwa, ale kiedy to było? Już sobie przypominam... rok temu, wtedy to wszystko się zaczęło. Płacz, łzy i ten ból. W tej jednej chwili straciłam wszystko, co mnie uszczęśliwiało i dawało nadzieję. Wszystko, co uważałam za cel, straciło s...