Liefste dagboek,
Ik voel me zo verward. Alsof er een soort orkaan is dat heel mijn leven ondersteboven haalt.
Vanochtend stond ik op en vond ik mijn moeder huilend aan de keukentafel. Blijkbaar was mijn vader nergens te bekennen en was hij al verschillende uren weg waardoor mijn moeder super ongerust was. Het was goed om te zien dat ze nog om hem geeft maar het was ook vreselijk om haar zo te zien zitten. Ik wou eerst bij haar blijven, maar ze zei zelf dat ik beter naar Philip kon gaan dus ja...
Ik ben ook naar het ziekenhuis gegaan, naar Philip, en ik heb hem vertelt over hoe ik mij voelde. Hij troostte me en ging met mij in de tuin van het ziekenhuis wandelen. Hij zei dat een wandeling maken meestal goed was om je gedachtes op te ruimen en dat was het inderdaad. Ik voelde mij een stuk beter nadat we hand in hand wat gewandeld hadden. ♥ Hij is zo lief voor me en ik voel me zo slecht om alleen maar vrienden met hem te zijn maar...
Ook heb ik vandaag wat met Phelix gepraat via de chat, hij gaf me weer een hint over wie hij was maar ik kom er maar niet aan uit. Zie hier het gedeelte van ons gesprek waarin hij het zei:
ArtisticA 21.32 u
Waarom wil je gewoon niet zeggen wie je bent? ;)
Phelix 21.32 u
Omdat het veel leuker is om je te laten raden. :p
ArtisticA 21.33 u
Maar ik weet gvd niet wie je bent. :/
Phelix 21.35 u
Ik geef je wel een tip, laat me er even 1tje bedenken.
Phelix 21.40 u
Ik heb bruine ogen. ;)
ArtisticA 21.41 u
goh, daar heb ik veel aan. Er hebben zoveel jongens bruine ogen op onze school.
Phelix 21.42 u
Tja... :p
Inderdaad... Hij zit dus op mijn school en heeft bruine ogen. Nu weet ik echt wie mijn favoriete blogger is, denk je niet?
Zucht... Ik weet het niet, ik voel me zo verward. Ik wil super graag weten wie Phelix is, ik wil super graag dat mijn ouders niet meer ruziën, ik wil super graag nog beter bevriend worden met Philip.... Ik wil het, maar kan dat wel? Of ben ik verdoemd om hier ongelukkig rond te lopen, met dat vreemde gevoel voor Philip, met die nieuwsgierigheid voor Phelix en met die vreselijke ruzies van mijn ouders? Ik weet het niet...
Sorry,
Astrid Xx
JE LEEST
Princess [Boek 2] (Dutch) /Voltooid/
Jugendliteratur• HET VERVOLG OP: Prince • 'Soms voel ik mij als een prinses, wanneer Hij met Zijn prachtige ogen naar mij kijkt en Hij Zijn goddelijke glimlach laat zien. Hij laat mij dan goed voelen, alsof er toch iemand op de wereld is die om mij geeft... Maar...