De volgende dag om elf uur zaten Philip en Astrid samen aan de keukentafel. Ze waren beide bezig geweest met hun huiswerk totdat ze samen besloten hadden om een kleine pauze te houden. Philip was bezig met de berichtjes te lezen die hij gisterennacht ontvangen had van ArtisticA. Hij dacht na. Kunnen we misschien niet eindelijk tegen elkaar gaan zeggen wie we zijn? Dit bericht van haar bleef de hele tijd in zijn hoofd afspelen.
Zou het eindelijk tijd zijn om te zeggen wie hij was? Om er achter te komen wie het meisje waarmee hij gepraat had eigenlijk was? Stel je voor dat het allemaal een grap was van iemand?
Philip slikte even en schrok toen Astrid wat tegen hem zei: "Is er iets, Philip?" Ze had gemerkt dat hij aan iets dacht en waardoor hij met zijn hoofd ver weg zat. Hij twijfelde even om te antwoorden. "Zeg Astrid...", begon hij en had onmiddellijk spijt van wat hij nu moest zeggen. Astrid keek hem met een geïnteresseerde blik aan. "Wat zou jij doen als je iemand via het internet ontmoet had en die persoon vroeg om je in het echt te ontmoeten?"
Philip staarde met een rood gezicht naar de tafel. Hij had enorme spijt van wat hij gezegd had. Waarom kon hij zo stom zijn om zo iets te vragen?
"Hoe bedoel je?" vroeg Astrid en hij slikte weer. "Nu ja... Kijk Astrid. De afgelopen weken heb ik een meisje ontmoet via het internet. We zijn gewoon vrienden geworden en hebben wat met elkaar gepraat totdat we er beide achter kwamen dat we naar dezelfde school gingen."
Hij keek op en zag haar verrast kijken. "Ik ben gewoon bevriend met haar, er is niks meer." Voegde hij er snel aan toe. Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht en Astrid pakte Philips handen vast. "Hoe heet dat meisje dan als ik vragen mag?" vroeg ze terwijl ze met haar duimen zachtjes wreef.
"Haar echte naam weet ik niet." Philip sprak zachtjes, bijna fluisterend. "Wat is..." Halverwege haar zin werd Astrid onderbroken door Philips moeder die de keuken in kwam lopen met twee grote zakken met etenswaren. "Zouden jullie me even kunnen helpen?"
En daarmee was hun gesprek ook gedaan.
A/N: Laatste hoofdstuk dat ik in voorraad had.
JE LEEST
Princess [Boek 2] (Dutch) /Voltooid/
Teen Fiction• HET VERVOLG OP: Prince • 'Soms voel ik mij als een prinses, wanneer Hij met Zijn prachtige ogen naar mij kijkt en Hij Zijn goddelijke glimlach laat zien. Hij laat mij dan goed voelen, alsof er toch iemand op de wereld is die om mij geeft... Maar...