Hoofstuk 19 - Astrids dagboek dag 10/ Chat 3

29 8 3
                                    

IK GA HET PHILIP VERTELLEN! IK GA HET PHILIP VERTELLEN! IK MOET HEY PHILIP VERTELLEN! IK GA AFSPREKEN MET PHELIX! IK GA HET GEWOON DOEN WANT LEVEN NU IS VRESELIJK! HIJ HEEFT TOCH GODVERDOMME EEN ANDER MEISJE ONTMOET VIA HET INTERNET! URGH....

Liefste dagboek,

vandaag was vreselijk. School is weer begonnen en mijn vriendinnen... Mijn vriendinnen zijn mijn vriendinnen niet meer. Ze waren in de ochtend echt vet gemeen tegen mij en hebben me de rest van de dag gewoon in de steek gelaten. Zou ik tegen hun zeggen dat mijn moeder in het ziekenhuis ligt voor een zelfmoordpoging zouden ze mij toch niet geloofd hebben dus ja.... Ik heb dan ook de middag doorgebracht met Philip en heb me met moeite vriendelijk weten te wezen tegen Caleb, die als een viespeuk in mijn achterste kneep en creepy dingetjes fluisterde tijdens groepswerk Nederlands....

Ik heb nu alleen nog maar Philip op school, en Phelix misschien (wanneer ik eindelijk te weten kom wie hij is.)

Ik ga het phelix nu meteen vragen, ik wil weten wie hij is. Ik ga hem vragen of hij nu zaterdag kan en dan zeg ik tegen Philip dat ik naar mijn moeder ga. Ja, ik ga het nu vragen. Ik houd het echt niet meer uit zo.

~

HIJ ZEI DAT HIJ KON!!!!! IK GA PHELIX ZATERDAG ONTMOETEN!!

Goed! Nu kom ik eindelijk te weten wie hij is en dan moet ik maar zien achter te komen wie of wat nu met mijn gevoelens en gedachtes want.... Idk, ik denk dat ik Philip toch leuker vind maar ik ken Phelix niet dus... Ik zal er zaterdag wel achterkomen i guess.

groetjes

Astrid <3

~~~

ArtisticA 19.26u

Phelix?

phelix 19.30 u

Ja?

ArtisticA 19.30u

Goed? Ik heb een vraagje...

Phelix 19.31u

vraag maar i guess

ArtisticA 19.33u

Zou je zaterdag met mij kunnen afspreken? We kunnen elkaar om 14u ontmoeten op het pleintje voor het schoolgebouw?

Phelix 19.36u

Oh, ik denk het wel ja.

ArtisticA 19.36u

Echt??????

Phelix 19.37u

Ja, Mij best. Het moet er toch eens van komen

ArtisticA 19.37u

Inderdaad!!

ArtisticA 19.40u

gtg, ik zie je zaterdag!! <3

Phelix 19.41u

Doeg, tot zaterdag

A/N: Shitty af, since when ben ik zo vreselijk in schrijven? Dit hoofdstuk moest wel want anders kom ik niet vooruit met mijn verhaal.

Princess [Boek 2] (Dutch) /Voltooid/Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu