Ciudat

69 0 0
                                    

Lupta s.a terminat ,iar eu am castigat, nu stiu cum am putut ,dar am facut.o, râsul statea pe pamant si nu avea viata, dar apoi a disparut. M.am trezit, totul a fost doar un vis, dar a parut atat de real, puteam să simt puterea lunii , mângâierea ei.
M.am uitat din nou in oglinda, la "tatuaj", acum apăruse un râs întins pe pamant. Nu puteam sa inteleg asa ceva, cum se putea imprima ceva ce visam.
Am ajuns la liceu si m.am întalnit cu Mimi, nu am mai putut tine in mine secretul ca am pierdut bratara prieteniei, asa ca i.am spus:
-Ce?!... Cum ai putut sa pierzi un asemenea lucru important, credeam ca inseamna mult pentru tine?
-Mimi, nu am vrut, am cautat.o, imi pare foarte rau, e din cauza acelui bagacios, nu te supara pe mine.
- Sunt foarte suparata, dar o sa.mi treaca mie, lasa.ma pana atunci singura...(se vedea ca minte, pun pariu ca ar fi tipat si mimar fi jurat ca nu vom mai fi prietene, insa tine totusi la mine, dar nu cred ca va mai fi la fel.)
Am plecat repede in clasa si m.am pus in ultima banca:
- Copiii , orarul s.a facut prost ziua asta asa ca pana se rezolva va trebui sa va inghesuiti umpic. Acum vor venii si cei de a10a, care au ora de biologie acum. ~spune profesorul ~
Eu stateam cu capul pe banca si ochii aproape roşii , dar profesorul nu ma vedea.
- Hei, pot sa stau si eu aici? , mă intreaba cineva.
Mi.am ridicat capul şi l.am vazut, era Kay, m.am uitat urat la el, iar apoi i.am spus:
- Nici sa nu te gandesti, nu ai loc aici. ~S.a uitat la mine cateva secunde. ~
- Scaunul e liber, imi arunca el.
- Buna boboaco, pot sa stau si eu aici?, mi.a spus un tip blond cu ochii caprui,bine facut si putin bronzat, care era cam opusul lui Kay, el fiind brunet cu ochii negrii misteriosi si diabolici.
M.am uitat la el, apoi la Kay, se uita urat la tipul de langa mine, dar il preferam pe el, macar spre deosebire de Kay, el nu mi.a distrus viata.
-Sigur, e liber locul.
Am auzit intr.un fel de manie ascunsa din partea lui Kay, a scos un mic marait.
-Super, eu sunt Logan, tu?
- Sara...
Kay s.a asezat cu o banca mai in fata, dar inspre usa. M.am uitat cu manie si ura la el, iar el si.a intors privirea spre mine , iar apoi mi.a zambit dupa care s.a uitat urat la Logan.

Ora s.a terminat si aveam o pauza de jumatate de ora, deoarece profesorul de religie a zis ca va întarzia. M.am aşezat pe o banca si m.am asigurat ca nu e nimeni, iar apoi mi.am pus fata in palme si am plans, era destul de zgomotos la inceput, dar dupa am reusit sa fac mai putina gălăgie. Dintr.o data s.a aşezat cineva lânga mine. M.am chinuit sa îmi şterg ochii de lacrimi şi apoi m.am uitat spre persoana de langa mine. Avea un pachet de şerveţele întinse spre mine. M.am uitat la faţa lui, era Kay. M.am ridicat si voiam sa plec , dar m.a apucat de încheietura strans şi m.a tras la loc:
- Ce vrei?.. De ce nu mă laşi în pace? Îmi distrugi viaţa, i.am spus eu suparata.
- De ce plângi? mi.a spus el calm.
- Lasă.mă.
- De ce plângi? ~ nu mai era foarte calm, era ...îngrijorat cred ~
- Pentru ca mi.ai distrus viaţa, de asta plâng. Din cauza stângăciei tale mi.am pierdut un lucru foarte important.
- Asta ai pierdut?....( avea în mana brăţara, imi venea sa il pocnesc , dar sa şi il îmbraţişez).
Mi.a luat mana si mi.a legat brăţara. Eu ma uitam uimita si nedumerita la el. Intr.un final am reusit sa deschid gura sa spun ceva:
- De... de unde o ai? Mi.ai furat.o? Stii cate griji mi.am facut?
- Te.am cautat din ziua in care ai pierdut.o, dar nu te.am găsit..... deci, Sara, ă?
- Mda, mersi.
-Hei, Sara, esti bine? ~ vine Logan spre mine ~..Ups, vă deranjez?
- Nu, chiar deloc (spun eu, in timp ce Kay spune: ) - Da, şterge.o.
M.am uitat urât la Kay, iar el se uita oarecum la fel, pentru ca nu am fost de acord cu el.
- Oookkk, şi de ce ai ochii roşii, suferi din dragoste?
În momentul ăla am roşit, iar amândoi se uitau la mine. Logan se pusese între mine şi Kay, iar Kay nu parea prea încantat, şi.a reţinut o înjuratura si un marait.
- Ăăăă.... nu.., eu eram doar putin depasita de situatie, imi pierdusem un lucru important, dar l.am recuperat.
- Mă bucur pentru tine, sper ca acum esti mai bine. Nu aş vrea să mai vad ochii ăştia frumoşi plângând decat de fericire.
Si.a pus mana aproape dupa gatul meu, iar cu cealalta mi.a luat faţa şi se apropia încet. Kay a scos un mic urlet si un mârâit ca de lupi, iar apoi foarte repede l.a luat pe Logan si l.a azvârlit la pamânt, apoi s.au batut. Kay i.a dat sângele pe mână lui Logan, iar apoi a fugit repede. L.am ajutat pe Logan sa se ridice, dupa care l.am asezat pe banca si am fugit dupa Kay.

Uşa era inchisa, am batut in ea, dar nimic. Se auzeau mârâituri şi tot felul de zgomote de animal salbatic:
- Kay, esti acolo? Deschide uşa....Kay.
Am tot strigat, dar uşa nu se deschidea. M.am intors şi m.am ascuns dupa colţ. Peste un moment uşa s.a deschis şi Kay a ieşit.
Am sarit pe el si l.am lăsat la pamant. Eram asa uniţi unul de altul incat îi simţeam respiratia.
- Kay ai...ai doua vene negre si conturate pe faţă, ce s.a intamplat?
- Pleaca, n.ai vazut nimic.( mi.a vorbit aşa urat incat m.a durut, dar am plecat).

S.a dus timpul si tot eram pe ganduri, nu stiu de ce m.am simtit asa rau cand Kay a tipat la mine, nu stiu de ce am vorbit eu cu doi tipi de a 10a, intre timp aflasem ca Logan avea 16 ani, cum era normal, dar Kay avea 17 , era aproape major, iar eu care abia am 15. Am asteptat.o pe Mimi si cand am vazut.o se uita fix la mine, trista si cu ochii rosii:
- Mimi, imi pare nespus de rau ca te.am facut sa suferi, si eu am fost la fel de trista in tot acest timp(spun pe un ton scazut), dar uite ce.am gasit!(vorbesc cu fericire atat de tare, ca mai degraba a fost un tipat.)
- Ce, cum?!
- E o poveste lunga, dar sa spunem ca a gasit.o cineva si mi.a dat.o.
- Deci ce zici, mergem la un milkshake dupa ore, fac cinste?
-Cum as putea refuza?

Am ajuns la restaurant si am comandat doua milkshake-uri de cicolata . O femeie striga afara dupa ajutor, deoarece un barbat o jefuia:
- Trebuie sa o ajutam, i.am spus lui Mimi.
- Ce ai innebunit? Nu avem nicio sansa.
- Ihhhh.. firar, stai aici si cheama politia.
- Ce, dar tu ce ai sa faci?
- Stii doar ca nu suport asa ceva.
Am iesit repede afara, hotul fugea repede, pierdusem timp vorbind cu Mimi... Erau multi oameni afara si totusi niciunul nu a reactionat, ahhh, ce societate... Am reusit cumva sa alerg pe perete pret de cateva secunde si am ajuns sa.i dau un picior in fata hotului, cand m.am proptit in fata lui, am mai incercat sa.i dau un picior, insa mi l.a prins si muream de durere... Mi.a dat un pumn in maxilar, insa eu mi.am eliberat piciorul si l.am lovit in "mica lui comoara":
- Nu se loveste o fata, boule...Mersi, spun dupa ce iau geanta si i.o inapoiez batranei, politia ocupandu.se de talhar.
   Intru in restaurant si Mimi se uita la mine uimita, eu fiind la fel pe dinauntru:
- Cum ai...?( am intrerupt.o)
- Nu stiu, probabil dreptatea asta pe care tu o numesti "defect" e o super putere.
     Amandoua radem si ne savuram milkshake-urile.

--------
   Hei guys, in poza este Stephanie, ce parere aveti despre ea?
$Ceaw^_^

DESTIN ASCUNSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum