Secretul

85 0 0
                                    

Au trecut 4 zile, in care l.am evitat pe Kay pentru ca a fost nesimtit si pentru ca e un ciudat. Azi e luni si o vad pe Mimi fericita, bineinteles, Jack, uitasem ca au fost la intalnire sambata, cum de nu m.a sunat pana acum ca sa.mi dea detalii?:
- Şi.... cum a fost? intreb eu.
- Superrr..., am baut un frappe amandoi, ne.am plimbat pe langa lac , in parc, si la final ne.am aşezat la o terasa unde am mancat o prajitura, iar apoi m.a sarutat, a fost asa frumos si .... frumos :)). Bine a fost un sarut simplu, nu cu limba, dar tot a fost bine.
- Îhhhh... Mimi.. e scarbos.
- Pentru tine.
Voiam sa ma duc putin la baie ca sa fiu sigura ca am unde sa vomit, dar am facut stanga imprejur cand l.am vazut ca sta acolo, vorbind cu o fata si un baiat. Era Kay, iar fata probabil era prietena lui, si nu stiu de ce ma deranjeaza.

S.au dus aproape toate orele, dar mai aveam una, asa ca m.am dus sa imi iau cartile din dulap. Kay era in fata dulapului meu, nu vorbea cu nimeni, doar statea acolo. M.a vazut, apoi mi.a zambit , dar eu m.am intors inapoi. Nu stiu cum , dar a ajuns langa mine si m.a apucat de incheietura , iar apoi m.a intors cu fata spre el. Eram prea apropiati din moment ce nu eram nici macar amici. M.am dat un pas in spate ca sa mai fac loc de spatiu personal.
- Ce ai?.. De ce ma tot eviti?
- De ce te evit? De ce te evit?... pentru ca ai tipat la mine, mi.ai vorbit urat. Probabil nu ma suporti si nu am de ce sa te bag in seama daca nu iti face placere. Oricum esti cu 2 ani mai mare ca mine, dute si vorbeste cu fetele de seama ta.
- Ce?!.. nu conteaza ca sunt cu 2 ani mai mare ca tine. Si am tipat pentru ca aveam de ce, dar nu voiam sa te ranesc.
- Aveai de ce sa tipi? De ce? Pentru ca eu imi faceam griji ca ti.au iesit doua vene negre pe fata?
Mi.a acoperit gura cu mana :
- Shhhttt... mai incet, nu erau vene pe fata mea, nu era nimic, probabil ai avut halucinatii. ~mi.a spus in soapta ~
- Halucinatii?!... Mda, sigur, fa.ma toanta acum. Stii ceva , lasa.ma!
- Sara...
Am plecat , nu mi.am intors privirea nici macar un moment, stateam cu capul sus chiar daca ma simteam prost.

Ma duc pe balcon, eram cam trista, dar uitandu.ma la cer m.am relaxat si un zambet tamp mi.a aparut pe fata. Am auzit urlete de lupi si maraituri. Nu stiu de ce , dar am iesit si m.am dus incotro ma ducea urletul. Am ajuns acolo , dar nimic, urletele incetase si in loc sa gasesc un lup, am gasit un colt care parea a fii de lup, cred ca a fost o lupta.

Am ajuns la liceu, in fata dulapului meu era Mimi, care cu siguranta imi pregateste o poveste, siiii....:
- Nu o sa iti vina sa crezi.... Jack m.a numit IUBITA lui in fata colegilor si prietenilor. Simteam ca mi s.au inmuiat picioarele.
- Sper ca maine sa nu fii asa ocupata, fac cinste cu un frappe, noi doua, daca nu cumva ai uitat.
- Sigur ca nu am uitat, maine e ziua ta, faci si tu 15 anişori. Maine sunt doar a ta.
- Ok , acum trebuie sa plec, pa.
Am ora de sport, asa ca m.am dus sa ma schimb. Am auzit ca va fi un joc de.a ratele si vanatorii, intr.un fel, doar ca era o echipa contra alta.
- Bun, cei de a10a sa se duca in dreapta, iar cei de.a 9a in stanga. ~ a spus profu' de sport ~
Am inteles acum, cei de.a 9a vor juca impotriva celor de.a10 a, foarte corect. M.am uitat prin multime si l.am vazut pe Kay, ni s.au intersectat privirile , iar apoi mi.am intors capul in alta parte.
A inceput jocul, ma feresc destul de bine, dar Kay nu prea , nu poate sa loveasca, a amortit, nu da deloc, asa ca profit, iau mingea si dau in el. A vazut mingea si a prins.o apoi a aruncat spre mine, nu mai era mult si ma atingea , dar n.a facut.o. Am ramas doar eu cu el, s.a ferit de toate mingile si eu la fel, am incercat din nou. Dar nici macar nu am fost pe aproape:
- Serios?... asta numesti tu aruncare? imi spune el ironic.
Mingea s.a rastogolit pe parchet pana i.a atins piciorul lui Kay si am castigat. Se uita mirat si frustrat la mine. De obicei nu eram prea buna la jocul asta, dar acum am reusit.
- Felicitari, Sara, ai avut o miscare buna si te.ai aparat bine. La fel de bine ca mine,spune Kay.
- Mersi, cred.

  *a doua zi*

- La multi ani!! Sa nu te schimbi niciodata prietena draga, imi esti ca o sora , te iubesc enorm. ~ Mimi era asa dulceaga, dar ma bucuram ca tine asa mult la mine. ~
- Vezi sa nu fac diabet. ( am zambit , apoi am deschis cadoul pe care mi.l intindea in brate).
Era un elefant care aduce noroc, cu trompete ridicata in sus, si o rama foto cu noi doua + o carte de groaza, muhaha :)).
- Mersi Mimi, chiar imi place, te iubesc.
M.a luat in brate si nu imi mai dadea drumul.
Eram in drum spre ora de biologie, iar orarul nu se schimbase, deci iar ne inghesuiam. Pe hol am dat peste Kay, care m.a oprit:
- Ce.i? ~ i.am spus eu. ~
- Am ceva pentru tine. Stiu ca e ziua ta. La multi ani!
- Ce?! Cum de stii?
- Pai treceam pe langa voi cand v.am auzit pe tine si prietena ta vorbind.
- Dar nu trebuia ....( m.a intrerupt si mi.a pus cadoul in maini, l.am deschis si era un obiect cu lup care urla la luna). Kay, e incredibil, mersi frumos.
M.am ridicat pe varfuri, deoarece el are 1,73 si l.am pupat pe obraz. Mi.a zambit dupa care m.a privit timp de cateva momente.

DESTIN ASCUNSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum