- Bine, cum vrei. Daca nu vrei să ne ajuti ok, dar promite.mi ca te mai gandesti.
- Bine.
Eram ingandurata , trista, abatuta si putin supărată, iar Kay cred că a vazut asta.
- Stiu ca toate informatiile astea te.au coplesit, dar trebuia sa le aflii o data si o data.
- Stiu, dar nu e numai asta.
- Dar?
- Abia am dansat si eu la petrecere.
Kay si.a luat telefonul si a pus o melodie lenta si romantică:
- Se rezolvă... Domnisoara Sara, vrei sa dansezi cu mine?
- Da(am râs).
Era frumos, romantic si ma facea sa ma simt mai bine, iar faptul ca eram langa Kay ma facea sa ma simt in sigurantă.Au trecut 5 zile, Kay s.a tinut de mine in primele 2 zile sa ma antrenez, dar am refuzat. Acum e vineri. Eram în drum spre casa cand am vazut.o pe mama. Ea nu era singura, doi baieti o legasera si o bagau in masină. M.am ascuns repede... Erau vanatorii care voiau sa ma omoare pentru a castiga.
Îmi venea sa fug spre ei ca sa o salvez, dar nu ajutam cu nimic acum. M.am dus in casa dupa ce m.am asigurat ca au plecat definitiv. Am gasit un biletel in care scria : "Nu te.am gasit acasa, dar am luat.o pe mama ta. Daca pana la sfarsitul lunii nu ni te predai, mama ta va muri. Daca esti fata buna vii de buna voie si noi promitem sa o eliberam, nu o sa ne mai fie de folos. Daca incerci sa aduci pe cineva ,veti muri toti."Am citit randurile biletului si am inceput sa plang si sa ma panichez. L.am sunat repede pe Kay :
- Vreau sa ma antrenez ( i.am spus eu hotarata si plina de ura, dar cu vocea ragusita).
- Sara, esti bine?
- Vreau sa ma antrenez acum!
- Vino la mijlocul padurii cat de repede poti... sau vrei sa te iau eu?
- Nu..., ma descurc. ( eu si el nu eram mai mult decat prieteni, ce s.a intamplat, s.a intamplat, dar nimeni nu a facut primul pas,iar acum cred ca incepe sa creada ca il urasc , deoarece vorbesc plina de ură si scarba, dar nu e pentru el)Am ajuns peste 35 de minute in mijlocul padurii. Kay mă astepta acolo, si cand m.a vazut cu ochii rosi si totusi asa de dura , m.a luat in brate, dar l.am impins. Pur si simplu imi venea sa rup pe oricine imi statea in drum. S.a uitat speriat si putin suparat l.a mine:
- Spune.mi ce ai păţit?
Daca nu el putea sa ma ajute, atunci cine? I.am spus tot, i.am aratat scrisoarea si a inteles totul. Lacrimile inca imi curgeau pe obraz, dar eram dura ca o stanca la privire si la corp, doar la sentimente nu reusisem.
- Ei vor sa li te predai inainte sa te transformi, dar nu poti face asta, soarta tuturor depinde de tine, chiar si a oamenilor, deoarece am aflat ca ei vor sa te injecteze cu ceva ca sa îi faci pe toti sub controlul lor, iar pe noi, wolfstormii, ne vor distruge.
- Kay, tu nu intelegi, o au pe mama.( aveam numai lacrimi pe faţă, iar Kay a incercat iar sa ma imbratiseze, dar de data asta l.am lasat)
- Eu... eu am doar bunică, in rest nu mai am nimic. Parinti nu m.au vrut si m.au dat in grija bunicilor, dar bunicul a murit acum 1 an.( era trist, dar nu plangea)
- Kay..., imi ...(m.a oprit)
- E inregula.
L.am strans tare de tot in brate.
- Kay, eu nu pot sa o las asa pe mama, fratele meu are nevoie de ea.
- Dar are nevoie si de tine, iar daca tu te sacrifici el nu o sa mai aiba nevoie de mama ta.
- Ai dreptate, dar trebuie sa îi doboram o data pentru totdeauna.
A dat din cap, iar apoi a fluierat. Din departare au venit 3 lupi.
- Ei sunt instructorii tai. ~mi.a zis Kay ~
- Abia astept.
Primul m.a invatat sa alerg foarte repede fara sa ma impiedic de obstacole, defapt a incercat sa ma invete, caci eu cam oboseam si m.am lovit de toti copacii si mi.am dat sangele la cap si la buza.
- Gata, ne oprim. ~spune Kay ingrijorat ~
- Nu.., spun eu.
- Uite.te la tine, esti ranita...(l.am intrerupt).
- Da, sunt , dar daca o sa ma dau batuta de fiecare data cand ma simt obosita sau ma vad ranita, ce rezolv?
- Prea bine...( s.a apropoiat de mine vrand sa imi apuce buza care sangera ca sa mi.o trateze. M.a muscat putin de buza, dar după l.am impins inapoi) Sara...(se uita derutat si ranit in acelasi timp, la mine)
Imi pare rau pentru el, dar acum nu am timp de romantismuri, am multe de invatat, iar el oricum nici macar nu are curajul sa ma intrebe daca vreau sa fiu cu el sau sa ma numeasca direct iubita lui sau macar PRIETENA.
Al doilea lup a incercat sa ma invete sa vanez, sa stiu de unde sa atac si sa gasesc punctul sensibil, insa imi era greu, iar cand aproape am prins o pasare, n.am putut.o omori.
Al treilea lup a incercat sa ma invete cum sa simt totul doar bazandu.ma pe simţ, miros si auz, iar intunericul facandu.mi vazul inutil(bineînteles ca doar mie, lupii vad destul de bine in intuneric)
CITEȘTI
DESTIN ASCUNS
Fanfiction- Nu intelegi, o au pe mama...Am nevoie de ea, Peter are. - Da, dar daca te prind pe tine n.o sa mai aiba nevoie de nimic... Intelege, vom fi distrusi. - Probabil v.ati inselat, poate nu sunt cea aleasa. Asta este una dintre dramele Sarei, in care...