Descoperirea

29 0 0
                                    

E sambata seara, si am stat toata ziua cu Kay, dar dupa i.am spus ca am putina treaba. Nu voiam ca el sa stie despre faptul ca aveam sa ma intalnesc sa vorbesc cu Derek. Stiam ca o va lua razna, si cred ca doar Derek poate sa ma ajute sa il fac pe Kay sa se impace cu parintii lui.
Am ajuns in mijlocul padurii si m.am asezat pe un bustean. Derek a venit si m.a luat prin surprindere, iar eu mi.am bagat ghiarele in mainile lui:
-Auch..., nu trebuie sa fii atat de dura.
- Da, pai daca ma iei prin surprindere...., deci despre ce voiai sa vorbim?
- Despre mai multe. Pentru inceput sa imi spui daca stii de ce ma uraste sau de ce imi uraste parintii, desi au venit sa.l caute?
- Derek..., Kay crede ca parintii lui nu.l iubesc, ca nu il vor si ca nu stiu ce e mai bine pentru el, iar pe tine te uraste, deoarece tu ai ramas la parinti, in timp ce el nu.... Si chiar, de ce pe el l.au lasat?
- Parintii il iubesc pe Kay, de asta l.au lasat. Au trebuit sa fuga ca sa îi apere pe cei care aveau nevoie de ajutor. Eu eram mai puternic si pe mine m.au luat si au gasit pe cineva care mi.a dat o potiune si asa am putut sa ma transform mai repede.
- Trebuie sa il facem pe Kay sa inteleaga si el. Vreau sa il vad fericit.
- Da, trebuie sa incerci sa il ajuti sa ne inteleaga.

A doua zi m.am intalnit cu Kay. Ne.am dus in parc si ne.am plimbat pe langa lac, apoi ne.am asezat pe banca langa pod:
- Kay, vreau sa vorbesti cu parintii tai.
- Sara, vreau sa fac ce imi convine mie.
- Dar ei te iubesc, si sunt sigura ca nu te.au lasat cu rea intentie.
- Nu mai aduce vorba despre ei daca nu vrei sa tip la tine. Nu te mai baga in viata mea. Stiu ce fel de oameni sunt, bunica mi.a spus despre ei.
- Dar....( m.a intrerupt).
- Gata!
A trecut inca o saptamana si in afara sa îi spun lui Derek ca nu am reusit sa.l conving pe Kay si sa.i propun sa ne vedem sambata pe la 15 ,nu am putut sa mai vorbesc cu el.

Azi e sambata si m.am dus cu Kay la sfarsitul padurii,unde era podul si mica cabanuta. Ne.am asezat pe pod si am inceput sa ne uitam la ce aveam in fata noastra, atata natura. Era o priveliste frumoasa si linistitoare. Mi.am incovoiat degetele intre ale lui si mi.am pus capul pe umarul lui:
- Ma bucur ca esti langa mine, ma faci sa nu ma mai simt singura si sa stiu ca nu am cum sa ma mai plictisesc.
- Ma bucur ca mi.ai schimbat viata si m.ai facut un om mai bun.
Am mai stat asa ceva pana cand s.a facut 14:30.
- Kay, asculta, am treaba acum, dar ne vedem maine, ok?
- Bine, pa!
Mi.a luat capul si m.a sarutat pe crestet.
M.am transformat in lup si am fugit spre un copac care se afla un pic mai departe de locul unde eram acum. Cica e un copac care exista de multi ani, asa ca l.am ascultat pe Derek si m.am dus acolo.
- Hei, Sara!
- Deci, Derek, ai o idee cum sa il fac pe Kay sa vorbeasca cu tine si familia lui?
- Am doua idei. Prima este sa ma dau la tine ca sa îi atragi atentia, iar a doua e sa vorbim cu parintii mei.
- Kay nu e aici ca sa vada ca te dai la mine, si ...( m.a oprit).
- Vine acum!
- Ce?! ( mi.am intors capul sa.l vad pe Kay, dar Derek mi l.a intors inapoi spre el, iar apoi s.a apropiat de mine. Ma tinea strans de brat, iar apoi si.a incolacit degetel in ale mele si m.a strans tare. Voia sa se apropie sa ma sarute, dar l.am impins si apoi Kay a sarit pe el)
A marait si s.a transformat in lup. S.ar fi transformat si Derek, dar era turtit de Kay. Si.a revenit la forma lui naturala:
- Ce cauti cu el aici? ~ a tipat Kay la mine ~
- Nu tipa la mine, eu incercam doar sa te fac sa ai o familie frumoasa si fericita.
- Aproape sarutandu.te cu prostul asta?
Derek s.a napustit asupra lui Kay, dar l.am marait si mi.am infipt ghearele in umarul lui, iar el s.a dat in spate:
- El voia sa ma sarute ca sa iti atraga atentia sa ma asculti.
- Frate, las.o in pace.( spune Derek, dupa care pune o mana inaintea mea in semn de protectie si se uita la mine)
- Eu nu sunt fratele tau( tipa Kay, suparat de.a dreptul), iar ea nu e IUBITA TA, e a MEA.
M.am uitat uimita la el si m.am rosit.
- Acum, Sara, ( spune Kay rusinat) stai cu el sau vii cu mine?
L.am luat de mana si am pornit.o spre casa lui. Am ajuns, iar Greta era inca la piata:
- Deci...( spun eu asezandu.ma pe canapea) m.ai numit.... stii tu..
Si.a dus mana pe spate si s.a uitat la mine timid si cu obrajii un pic rosii.
- Da, ... te.am facut IUBITA MEA, pentru ca TE IUBESC si nu mai vreau sa fiu asa gelos, deci te rog, nu mai face asa ceva. (mi.a spus el bland si un pic macinat de tot ce se intamplase)
- Si eu TE IUBESC!
I.am luat capul in brate si l.am sarutat cald si bland. Kay m.a apucat de talie si m.a tras mai aproape de el...
Il iubesc pe Kay, chiar foarte mult, dar am vazut ca de cand a aprut familia lui e stresat si putin suparat. Bineinteles ca il mai fac si eu sa uite de suparari, dar vreau sa se inteleaga bine cu familia lui. Pana la urma toti facem greseli si totusi putem macar sa ascultam de ce au gresit.
Cum prima idee foarte proasta a lui Derek nu a mers, m.am gandit sa ma duc sa vorbesc cu parintii lui ca sa se mai duca sa vorbeasca cu el, sa il faca sa.i asculte.
Azi e luni si deja am invatat cam pe unde umbla Derek. Cum aproape venea vacanta de iarna si voiam sa fie totul frumos si fericit pentru Kay, i.am spus lui Derek ca ne putem intalni miercuri tot in mijlocul padurii si sa mergem spre partea intunecata a padurii unde stă familia Jonson.
Au trecut zilele si s.a facut miercuri. Cum eu scap mai repede de la ore azi si Derek oricum are ore doar pana la 15, asta a fost cea mai convenabila zi.
- Sara...! ~aud eu un strigat din spate cand ma indreptam spre mijlocul padurii. ~
- Ou... ăă.... Kay, ce faci?
- Am scapat mai repede si am zis sa te intreb daca vii la mine sa bem niste ciocolata calda si sa ne uitam la un film? Oricare vrei tu, tu alegi.
- Ooouuuu...ăăă... scuze, dar ma grabesc.
- Dar casa ta e in directia cealalta.
- Da, dar am putina treaba mai incolo, nu acasa.
- Aaa..., ok, atunci pot veni sa te ajut.
- Pot sa ma descurc, nu sunt un copil.
-.... Bine...
- Sara....( ma striga Derek din spate , iar eu si Kay ne uitam la el, ce moment prost si.a gasit).... ăăă... hei!
- Aham..., deci asta e treaba ta, nu? ( tipa Kay la mine) La el te grabeai asa?
- Kay..., nu te insel.( am spus eu putin panicata)
- Nu?! ... Mie asta imi pare ca faci, scuze ca sambata ti.am stricat momentul magic.( a tipat si mi.a vorbit la final pe un ton ironic)
Amandoi ne.am enervat si ne.am transformat in lupi. El a sarit pe mine si a incercat sa ma muste de bot, dar l.am impins si mi.am infipt ghearele adanc in pieptul lui. Ne.am revenit la forma reala:
- Ahhh.....( spune Kay indurerat) stii ceva, du.te cu el, mie nu.mi mai pasa.
S.a transformat in lup si s.a vazut ca se chinuia sa fuga. L.am ranit ca o proasta. Nici nu stiu de ce sunt asa idioata sa aleg sa il fac fericit cand vad ca ne fac mai mult rau amandurora.... Ma pregateam sa fug spre el, dar Derek m.a tras de brat:
- Nu... nu te duce dupa el, o sa inteleaga cand va fi timpul.
Am dat din cap si mi.am continuat drumul. Am ajuns la casa lor , era destul de mare si neagra, dar nu cred ca era din cauza la intuneric. Ceva nu.mi mirosea a bine. Nu mai erau alte case sau lupi, dupa cum îi spusese Rob lui Kay ca sa vina cu ei. Am vrut sa ma intorc, dar Derek s.a pus in faţa mea si m.a tras de brat. Am reusit sa scap din stransoare, dar Daria si Rob au sarit si ei sa ma prinda. Am simtit ceva tare in cap, dar inca alergam, pana cand am lesinat.

M.am trezit si eram legata afara, in frig, de maini si de picioare si agatata de un copac. Rob a venit spre mine cu un cutit ascutit:
- Uite, copilo. Ai doua variante simple. Ori te mariti cu Derek pentru ca are nevoie de o sotie si o haita si de tine, pentru ca esti Potentes, ori te omoram si iti luam puterea din tine, iar organele nefolositoare le vindem.
Am marait, iar el mi.a tras o palma zdravana:
- Nu marai tu la mine, ţâncă. ~ a spus Rob suparat ~
Mi.am abtinut cu greu inca un marait, dar am incercat sa.i dau un raspuns, dar de cate ori deschideam gura nu iesea niciun cuvant:
- Eu nu am de gand sa ma marit cu Derek, eu pe Kay il iubesc.
- Off... of..., esti o proasta.( si.a apropiat cutitul de gatul meu si apoi m.a taiat cu el putin)
- Derek, parca voiai ca totul sa fie bine in familia ta.
Derek s.a intors cu fata la mine si mi.a zambit malefic:
- Of, Sara! Cat de prostuta esti tu. Tu chiar credeai ca il vreau pe Kay in familia noastra. Nu.l suport, nu vreau sa mai aud nimic de el. Nu e corect ca el sa te aiba, esti puternica ca si mine, iar eu sunt mult mai frumos si rau ca el, nu inteleg de ce il preferi pe el.
- Asta nu e treaba ta, si nu il mai jigni...Tot ce mi.ai spus a fost fals?
- Da. Mama si tata nu l.au lasat pe Kay pentru ca il iubeau, ci din potriva. Eu nu am luat nicio potiune ca sa ma pot transforma, nimeni nu poate sa se transforme asa repede. Nu ne.am dus sa luptam pentru a salva oamenii, ci noi ne.am dus sa furam, sa omoram oamenii pe care nu îi suportam si sa ne facem de cap peste tot.
Simteam cum imi creste pulsul si imi vin nervii.
- Esti un mare prost , un imbecil fara pic de judecata.( am tipat eu, iar el mi.a tras o mare palma)...Ajutor!! AJUTOR!!
- Esti chiar proasta, dar imi place asta. Stiu ca eu as fi cel destept in casa. Cine crezi ca te poate auzi in pustietatea asta?
Am inghitit in sec, simteam ca explodez, dar nu stiam cum pot sa scap. Nu.mi placea sa mi se spuna ca sunt proasta. Chiar am note destul de bune, dar trebuie sa mai exersez la credibilitatea in oameni:
- Eu nu te iubesc, doar la Kay tin, si l.am ranit din cauza magarului de tine.
Mi.a trans inca o palma peste fata si dupa m.a apucat cu o mana de obraji. S.a apropiat de mine si m.a sarutat, dar eu nu i.am intors sarutul. M.a muscat de buza , iar asta mi.a dat o idee. I.am apucat si eu buza si am infipt caninii in ea si am muscat cat de tare am putut:
- Auch.... sa vezi ce iti fac eu tie.
A luat un cutit lung cu o lama foarte ascutita si s.a apropiat de mine si si.a lipit buzele de ale mele. Pur si simplu imi venea sa vomit. Simteam cum isi apropie lama cutitului de gatul meu.... Ceva l.a dat pe spate. Avea un cutit infipt in cap, iar cutitul lui Derek a aterizat in piciorul meu, dar nu adanc, insa m.a durut cumplit si am tipat de durere. Urletul meu i.a alertat pe Rob si Daria. Kay era langa mine si incerca sa imi dezlege nodurile, dar Rob a sarit pe el, sub forma de lup. Kay a putut sa se transforme si el, iar Daria a venit la mine:
- Mi.ai omorat baiatul, nemernico.
- Probabil nu ai auzit de dictionar, daca cauti cuvintele "nemernica", " toanta" si " imbecila" se gaseste numele tau.
S.a infuriat atat de tare in cat s.a transformat in lup si mi.a sfasiat cu ghearele geaca si si.a bagat coltii adanc in umarul meu. Am urlat de cred ca s.a auzit in toata padurea, dar eu nu pot sa ma transform din cauza legaturilor foarte stranse. Am facut in asa fel incat sa o enervez si sa o pacalesc muscand sfoara. Am putut sa.mi dezleg nodul de la picioare si m.am transformat. Am atacat.o, dar nu ma puteam lupta prea bine, deoarece schiopatam si nu.mi puteam misca bratul stang prea bine. Mi.am infipt coltii in umarul ei , dar ea m.a impins. A sarit asupra mea, dar m.am ferit. A dat cu capul de copac si era ametita. Atunci am sarit pe ea si mi.am infipt dintii in gatul ei, si a cazut lata.... Am auzit un scheunat si l.am vazut pe Kay l.a pamant si tatal lui era om, si avea o pusca in mana. Credeam ca deja impuscase, dar defapt scheunatul era din partea lui Rob, avea o piatra in picior. Am sarit pe Rob si l.am trantit la pamant, iar glontul s.a dus intr.un copac. Mi.am infipt caninii in gatul lui si a murit.
Mi.am activat aripile si l.am luat pe Kay si am zburat. Kay era bine, putea sa se miste si sa vorbeasca, dar eu nu prea mai puteam face asa ceva. Incepeam sa coboram, desi nu eram nici pe aproape de casa tatalui meu, unde mai erau lupi sau de casa lui Kay. Ne.am prabusit si ne.am lovit destul de rau....

-------
  Hei guys, putina drama, ce parere aveti despre intorsatura asta? Da, stiu, nu am schimbat mai nimic la aceste capitole, insa mi s.au parut reusite. Astept pareri.
$Ceaw^_^



DESTIN ASCUNSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum