עברו שלושה ימים מאז המפגש עם אבא והמשפחה.ארבעה ימים שבהם לא ראיתי או דברתי עם לירון והעדפתי לתת לו זמן,ולתת לעצמי זמן.
האם מערכת יחסים יכולה לכולל סודות?אני לובשת את חולצת העבודה השחורה,על הגב כתוב בכתב לבן ומחובר מסעדת - סול ואני יוצאת מהבית.החורף בקרוב מסתיים ועדין קריר,לאחרונה מזג האוויר קצת מושגע יש ימים בתחושה של אביב וימים אחרים שיש תחושה ששיא החורף והגשם אינו מפסיק.
פתחתי את דלת הכניסה למסעדה,מספר מועט של אנשים יושבים וחלקם הרב מחכים לאוכל שהזמינו.
״בוקר טוב ״ אני אומרת לאוסנת אחת העובדות הותיקות במסעדה ומהננת לשלום לכמה עובדים
״ בוקר טוב״היא משיבה בחיוך והולכת במהירות לעבר הצד השני של המסעדה,ומגישה לגברים שיושבים באחד השולחנות
קנקן מים וכמה צלחות.״סלט טונה ומיץ תפוזים ״ ״ולי סלט וקולה״ שתי לקוחות בגיל הנעורים מבקשות,אני רושמת את ההזמנה על פתק ניר קטן.
״ אוקי״עונה בחיוך,נוטל מהן את התפריט והולכת לכיון העמדה
״אנחנו צריכים לדבר״ קול נשמע מאוחרי גבי כשאני מניחה את הבואון על הדלפק.
אני מסתובבת ורואה את לירון שכנראה הגיע לא בדיוק בזמן.
״אני באמצע עבודה״אני מלמלת ומסתכלת על נקודה באוויר רק לא על עיניו,קשה לי לעמוד מולו ולהתעמת איתו.
״טל תקח את ההזמנה שהיא מוכנה במקום אלה ״ הוא מלמל לטל אחד העובדים שנראה מותש במיוחד
״לירון״אני מרימה מעט את קולי,זה שלירון מורה לטל לקחת את ההזמנה במקומי מעצבן אותי,אנחנו צריכים להפריד בין מה שקורה במערכת היחסים שלנו לעבודה,וגם בתור בוס שלא יקבע לי לדבר איתו באמצע העבודה.
״בואי זה דחוף ״ הוא מרים את קולו ואני בלית בררה הולכת אחריו
״מה קרה?״שאלתי כשנכנסנו לתוך המשרד שלו
״ איפה אגם ?״הוא שואל ומצמצם את עיניו לתוך עיני
״לא יודעת?היא עובדת היום?״אני שואלת ולא מבינה כל כך מה הוא רוצה ממני,
״ היא התפטרה אתמול וספרה על המשרה שהצעת לה באחד מהסניפים של עומר,לא יכולת לומר לי על זה כלום?״אמר בקול חזק ובטון עצבני,היה נדמה שזה מעבר לעובדת שהתפטרה אלא עניין של אגו ועקרון.
ולמעשה אני מבינה שיצאתי קצת לא בסדר
״שכחתי מזה לגמרי .רציתי לומר לך אבל ברח לי מהראש״אני עונה ומבינה שפישלתי היתי צריכה לומר ללירון על אגם,וזה בתור הבת זוג שלו,אני אמורה לידע אותו,או שנכון לידע אותו
״אשכרה עודדת עובדת להתפטר ולעבור למקום מתחרה אני
לא מבין את הראש שלך!את יודעת גם כך קשה למצוא עובדים מסורים ״לירון ממש צועק,אני מסתכלת עליו בהלם,ומנסה להבין עם עצמי האם התגובה שלו מוגזמת,או שהתנהגות שלי מוגזמת...
YOU ARE READING
השותפים
Romance•הושלם• מקום 7 ברומנטיקה ב2016,מקום 18 ברומנטיקה ב2017 (גמור-קיים עונה 2) אך זה מרגיש להיות תלוש מהמציאות ? לנשום אבל להרגיש שבכל רגע האוויר נגמר? ולמרות שיש אנשים מסביב להרגיש הכי לבד ? לצחוק אבל בלב משהו חסר... תמיד אמרו לאלה שהיא מסובכת , שיש לה...