Slová na záver

1.9K 295 32
                                    

Tento príbeh rozhodne nepatrí medzi najľahšie, čo som kedy napísala. Ibaže v dnešnej dobe si dievčatá niečo podobné, čo sa stalo Penny idealizujú ako niečo, čo im do života privedie princa na bielom koni. A to je samo o sebe dosť smutné.

Nie je totiž nič rozprávkové na tom, keď vám niekto takto ublíži.

Nemal to byť príbeh o láske. A zrejme ani nebol, takže dúfam, že neostanete sklamané.

Chcela som len svojimi chabými pokusmi naznačiť, že človek ma vždy šancu rozprávať. Alebo ako to funguje často v mojom prípade, jednoducho sa niekomu vypísať.

Penny dostala svoj šťastný koniec, ale v mnohých prípadoch ostávajú podobné situácie navždy zamlčané, zatiaľ čo si vinník behá po slobode, bez toho, aby bol potrestaný.

Viem, že nič nezmením.

Viem, že nikomu nepomôžem.

Ale pevne verím, že si z tohto príbehu odnesiete aspoň niečo.

Aspoň nejaké malé posolstvo.

Pretože tento svet je dosť zlý aj bez toho, aby sme ho my robili ešte horším.

Ďakujem za vašu podporu. Za všetky komentáre. Za to, že ste to prežívali spolu so mnou a hlavne s Penny. Nevyšlo mi to tak, ako som chcela. Pôvodne to malo byť úplne inak, ale to čo je už napísané, to nebudem meniť. Navyše... možno to tak je aj lepšie.

Nezabúdajte, že ste tie najlepšie čitateľky pod slnkom.


PennyWhere stories live. Discover now