"Ahhhhhhh..." Aiman mendesah. Sekujur tubuh sasa dipeluknya erat. Dia yang kini sedang hanyut dibuai rasa berahi mula mencium leher lelaki yang sedang cuba menusukkan sesuatu ke dalam ruang analnya.
"Ahhhhhhh..." lelaki itu turut mendesah apabila lehernya digigit-gigit manja oleh Aiman. Dari saat dia hilang perawannya satu ketika dulu, kelemahannya hanya satu iaitu pada lehernya. Jika ada yang mencium, menjilat atau menggigit lehernya, dia pasti akan mengerang kesedapan. Ini membuatkan dia semakin bernafsu untuk ke peringkat seterusnya bersama Aiman.
Maka, dengan sepenuh perasaan, lelaki itu cuba memasukkan organ seksnya ke dalam lubang dubur Aiman. Sekejap tadi dia telah melumurkan batangnya itu dengan gel KY. Ruang anal Aiman juga turut disapu dan lelaki itu sengaja membuat Aiman tambah bernafsu dengan memasukkan dua jarinya ke dalam lubang.
"Sakit..." kata Aiman yang baru pertama kali membenarkan seorang lelaki meneroka lubang keramatnya.
"Sakit?" tanya lelaki itu untuk kepastian.
Aiman menganggukkan kepalanya sambil menggigit bibir menahan rasa sakit pada bahagian duburnya.
"Sakit ke sedap?" lelaki itu tersengih sebelum terus memasukkan kontolnya dengan lebih dalam lagi.
"Ahhhhhhh..." Aiman memeluk leher lelaki itu dengan erat. "Ahhhhhhh..." dia meraung kesedapan. Buat pertama kalinya dia terasa bagai di awang-awangan. Patutlah ramai yang suruhnya mencuba. Memang sedap. Aiman tidak menyesal membenarkan lelaki itu meragut terunanya.
Setelah membiarkan Aiman merelakskan tubuhnya, lelaki itu mula mendayung. Awalnya perlahan saja. Tapi apabila Aiman menunjukkan reaksi yang dicari, dia melajukan dayungan. Maka, mereka berdua saling berdesah di atas katil. Posisi masing-masing bertukar. Dari atas ke bawah. Dari bawah ke atas. Kemudian ke tepi.
Aiman berasa seronok. Dia tidak mahu rasa itu terhenti. Dia mahu terus dirodok oleh lelaki itu. Lelaki itu adalah jejaka idamannya. Memang dia menunggu saat ini. Saat dirinya bersama dengan lelaki itu di atas katil, menuju orgasma.
"Ahhhhhhh... " Aiman mendesah lagi.
"Sakit ke sedap?" tanya lelaki itu.
"Sedap..." jawab Aiman, manja. Dia terus memeluk tubuh lelaki itu dan sepanjang malam, entah berapa kali mereka melepaskan cairan mani pada tubuh masing-masing.
YOU ARE READING
Helokz
Teen Fiction"Ahhhhhhh..." Pertama kali dia hilang perawannya, Aiman tidak mahu berhenti. Dia mahu terus bersama lelaki itu kerana lelaki itu baginya adalah yang paling helokz pernah dia jumpa. Tapi sayang, lelaki helokz itu sering melukakan hatinya. Berkali-kal...