Bab 20

6.4K 116 14
                                    

Dia memang lemah. Menurut kata hati. Tunduk pada nafsu. Begitu mudah Haekal menjeratnya dengan kata-kata cinta. Sentuhan Haekal yang memberangsangkan membuat Aiman terkulai layu di atas bahu lelaki itu.

"Urmmm..." manja suara Aiman apabila lehernya digigit-gigit oleh Haekal.

"Ahhhhhhh..." Aiman mendesah pula apabila telinganya asyik ditiup-tiup.

Pelukan menjadi semakin erat. Mereka berdua yang sudah berbogel kini mula berkucupan. Salah satu perkara yang Aiman suka buat dengan Haekal adalah bermain lidah. Sedut-menyedut sampai kedua-duanya tidak mampu untuk bernafas. Itulah yang menyeronokkan. Haekal pandai mencium. Dia buat Aiman tidak keruan setiap kali bibir mereka bertaut.

Sambil berpelukan dan berkucupan, Haekal menggetel puting tetek Aiman. Dia tahu kelemahan Aiman di mana. Jadi dia menggunakan kelemahan itu sebaik-baiknya.

Aiman menggeletis bagaikan cacing kepanasan. Dia mendesah sekuat hati. "Ahhhhhhh...!"

"Sedap?" tanya Haekal dalam nada romantis.

"Sedap..." jawab Aiman sambil terus melayan perasaannya dengan menutup mata.

Haekal terus menggentel kedua-dua puting tetek Aiman dan bernafas pada leher lelaki itu. "Marah I lagi tak?" tanya Haekal ketika dia memicit puting tetek Aiman, membuatkan Aiman menjerit kesedapan.

"Tak. I maafkan you" kata Aiman, langsung tidak berfikir panjang.

"Thanks, sayang" ucap Haekal sebelum memberikan satu ciuman yang panjang.

Minda Aiman waktu itu melayang-layang di udara. Terfikir juga sama ada apa yang sedang dia lakukan sekarang betul ataupun tidak. Namun, semua itu sudah tidak dipedulikan. Yang penting sekarang, dia sudah bersama Haekal.

Ketika Aiman sampai di rumah Haekal, mereka berdua berbincang mengenai apa yang Nik beritahu. Haekal terperanjat kerana Nik memberitahu Aiman bahawa dia yang telah menyertai orgy party itu sedangkan yang menyertai orgy party itu adalah Brandon.

Aiman tidak memanjangkan konflik itu kerana dia yakin Nik mengaku bagi pihak Brandon kerana Brandon tidak mahu bersengketa lagi dengan Aiman.

"Look...I am so sorry that I didn't tell you okay? I should have been more honest with you," kata Haekal, memujuk Aiman selepas Haekal mengaku memang dia ada menyertai orgy party tempoh hari.

Awalnya, hati Aiman terasa remuk namun setelah dipujuk oleh Haekal, rasa macam tak jadi pula untuk terus marah.

"You have to accept me for who I am. This whole orgy party thing, threesome, foursome, whatever you call it, it has been a part of my life since forever. I cannot change who I am. And you cannot change me either. You just have to accept me." Haekal memegang tangan Aiman ketika berbicara.

Aiman merenung mata Haekal dalam-dalam. Seperti ada kejujuran dalam mata Haekal. Aiman menarik nafas panjang dan melepaskan genggaman Haekal itu seraya memeluk tubuhnya.

Haekal membalas pelukan Aiman itu. Buat seketika, mereka tidak melakukan apa-apa. Hanya berpelukan melepaskan rasa rindu yang mendalam. Haekal mengelus lembut belakang tubuh Aiman. Aiman pula hanya melentokkan kepalanya pada bahu Haekal. Terasa hangat di dalam pelukan lelaki itu.

**********

Setelah dua pusingan, Aiman dan Haekal terbaring di atas katil dalam keadaan lelah. Aiman baring di atas bahu Haekal sambil memeluk tubuh lelaki itu seperti dia memeluk bantal. Sementara Haekal mengangkat sebelah tangannya dan mendakap tubuh kecil Aiman.

"Can I ask you something?" tiba-tiba Aiman bersuara.

Haekal yang sedang mengusap rambut Aiman berkata, "Ya?"

"Do you love me?"

Haekal terdiam. Soalan itu sering ditanya oleh Aiman tapi biasanya nada suara Aiman tidak terlalu serius. Entah kenapa, malam itu pertanyaan Aiman berbaur serius pula. Haekal menelan air liurnya kerana tidak tahu apa yang perlu dijawab. Takut nanti Aiman tersentap pula dengan jawapannya.

"Please be honest. I can take brutal honesty," kata Aiman sementara Haekal sedang berfikir.

Haekal bangun dan memandang wajah Aiman. Mata mereka saling bertaut. Haekal jadi sayu mengenangkan betapa sayangnya Aiman padanya. Maklum sajalah, dia lelaki pertama yang telah meragut perawan Aiman. Haekal faham. Satu ciuman singgah pada dahi Aiman.

"Of course I sayang you. You tau tak susah untuk I lekat dengan seseorang tu?" kata Haekal. "Dengan you, I rasa macam nak selalu."

Aiman tersenyum mendengar. Dia mengeratkan pelukan pada tubuh Haekal. Dia mencium-cium tubuh Haekal termasuk ketiak lelaki itu. Haekal tertawa kegelian apabila Aiman mencium ketiaknya.

"Nakal," kata Haekal mencuit hidung Aiman.

"You still akan join parti macam tu lagi ke?" tanya Aiman, tidak mahu berkongsi kasih dengan orang lain.

Sekali lagi Haekal terdiam. Susah untuk dia mengubah identiti dirinya namun demi untuk menghormati Aiman, Haekal menjawab, "I'll try my best."

Aiman tidak suka dengan jawapan Haekal itu namun dia tidak mahu memanjangkan sengketa. Dia berharap agar Haekal akan cuba memperbaiki hubungan mereka.

"Boleh I tanya you something pulak?" tiba-tiba Haekal bersuara.

Aiman pantas memandang wajah Haekal. Apa pula yang lelaki ni nak tanya? Tak pernah-pernah. "Apa dia?"

Haekal tersenyum. Dia membetulkan posisi duduknya apabila terasa lenguh. Aiman turut membetukan posisi duduknya.

"Would you move in with me?" tanya Haekal.

Terbuntang besar mata Aiman mendengar pertanyaan Haekal itu. Dia bermimpi ke? Biar betul!? Haekal mahu mereka tinggal bersama?

"Apa dia you cakap?"

Haekal tersenyum. Dia tahu sukar untuk Aiman percaya namun itulah hakikatnya. "Would you move in with me?"

Aiman memandang sekeliling. Move in with him? What? Hati Aiman melonjak-lonjak sekarang.

Haekal sengaja mahu Aiman tinggal bersamanya supaya pergerakan nakalnya terbatas selepas ini. Aiman seorang saja yang mampu mengawal pergerakan Haekal. Jika mereka tinggal bersama, tentu lebih sukar untuk Haekal mencari lelaki lain selepas ini.

"You tak main-main kan?" tanya Aiman, mendapatkan kepastian.

Haekal meleraikan pelukan. Dia duduk bersila di atas katil. "Betul. I tak main-main. I nak you pindah sini, duduk dengan I. Jaga makan minum I."

Aiman masih tidak percaya. Haekal yang dingin dengannya sebelum ini tiba-tiba mahu mengajaknya tinggal bersama? Biar betul ni?

"Tapi kita belum couple lagi," kata Aiman, masih cuba untuk tidak bersetuju buta-buta.

"You dah selalu main dengan I. By right, you dah jadi boyfriend I pun. Tak gitu?"

Aiman memberikan pandangan tajam kepada Haekal. Haekal terkejut melihatnya. Marah betul Aiman dengan kenyataan yang diberikan tadi.

"Okey, okey. I'm sorry. Let me do the honor. Would you be my boyfriend, please?" kata Haekal.

Aiman terdiam. Dia rasa macam malam itu betul-betul seperti mimpi. Dia tidak menyangka rancangannya untuk berbincang dengan Haekal tentang orgy party tempoh hari bertukar menjadi satu momen yang romantis.

"Aiman, I tanya you ni. Would you be my boyfriend, please?"

HelokzWhere stories live. Discover now