Violet düşüncelerinin kontrolünü tamamen yitirdi. Uzanıp Gabriel'in dudaklarına dudaklarını değdirdi ve gözlerini kapadı.
Bir öpücük.
Violet onu öptü ama bir kere değil. Yavaşça adamı öpmeye başlayan Violet, Gabriel'in karşılık vermesiyle öpücüğün alevlenmesine izin verdi.
Bu öpücük hiç de kısa değildi.
Yavaş ama tutku dolu öpücüklerdi bunlar ve doğruyu söylemek gerekirse Violet, dudakları adamın dudaklarına değdiği andan itibaren düşünme yetisini kaybetmişti. Hayatı buna bağlıymışçasına Gabriel'in omzuna sıkı sıkı tutunan Violet, farkında olmadan adamı kendisine doğru iyice çekti.
Buna ihtiyacı vardı.
Gabriel'in boğazından bir inilti koptu ve adam kadını, Violet'in çok özlediği şekilde öpmeye başladı. Geçen iki yıl boyunca anılarla özlem gideren Violet için bu çok fazlaydı.
Hatırladığı gibi değildi. Hatırladığından çok daha yakıcıydı.
Gabriel dudaklarını Violet'in boynuna kaydırdığında Violet ona daha iyi erişim verebilmek için boynunu yatırdı. Adamın dudakları teninde gezerken Violet tanıdık hislerin onu sarmasına izin verdi.
"Cara," diye Gabriel'in fısıldadığını duydu genç kadın. "Seni özledim."
Violet de onu özlemişti ve bu sözcükler dudaklarından kayıvermek üzereydi.
Ama Violet gözlerini araladı.
Ne yaptığının farkına varan Violet, ani bir hareketle Gabriel'i itti. Afallayan adam kadının ani değişimine şaşırmış gibi gözüktü.
Violet ise nefesini yoluna sokmaya çalışıyordu.
Lanet olsun.
Gabriel'in sorgulayan bakışlarını görünce Violet alnına düşen saç tutamını geriye itti ve durabildiği en dik biçimde durdu. Gabriel'i öpmüştü, öpmekle de kalmamış bütün gardını indirmişti.
Geçmiş neredeyse tekrarlanacaktı.
Gabriel'in kadının üzerindeki etkisini bilmemesine imkân yoktu, Violet biraz önce adamın kollarında erimişti. Ama bu, Violet'i durdurmadı.
"İşte," dedi Violet, sesini soğuk çıkarmaya çalışarak. "Bu yeterince kanıt olmuştur sanıyorum."
Gabriel'in yüzündeki tutku silindi ve adam kaşlarını çattı.
Bütün gücünü toplamaya özen gösteren Violet, dudaklarına küçük ve Gabriel'i çıldırtacağını bildiği bir gülümseme yerleştirdi.
"Gabriel?"
Gabriel'in ela gözlerinde sıkıntı belirdi. Adam yavaşça geriye gidip masasına kalçasını dayadı. Violet onun öpücükten kendisi gibi etkilendiğini bilse de duruşunun Gabriel'in zihnini bulandıracağını umuyordu.
Ki öyle de oldu.
"İşi aldın. Yarın görüşürüz Violet."
***
Violet derin bir nefes aldı ve yavaşça zihninde şekillendirmeye başladığı odaya baktı. Geçen bir buçuk hafta boyunca birçok karar almış, neler yapacağı konusunda çok sıkı çalışmıştı.
Şimdi ise ne yöne gideceğini biliyordu. Eşyaların gelmesi hâlâ birkaç günü bulacaktı ama Violet bekleyebilirdi.
Suyundan bir yudum aldı Vi ve geçen haftayı düşündü. Bu projenin kariyerine katkısı kuşkusuzdu o yüzden Vi karşı çıkmamış ve işi almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE TUTKU
Storie d'amoreGabriel Valentini için feth edilemeyecek hiçbir şey yoktu. Kadınlar, iş anlaşmaları... Hepsini bir parmağında oynatan Gabriel, Violet Avery ile tanışınca, şaşırtıcı bir şekilde hissettiklerini kontrol edemez. Tutkuyu daha önce hiç bu kadar şiddetli...