Bölüm 8- Özlem

48.8K 2.3K 182
                                    


Lütfen oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın :) Keyifli okumalar!!




Violet büyük malikâneye geldiğinde arabasından başını çıkardı ve güvenliğe baktı.

"Kimi aramıştınız bayan?"

"İsmim Violet. Violet Avery. Saat 2'de Bayan Laswood ile görüşmem vardı."

"Ah evet, buyurun Bayan Avery."

Güvenlik hızla kapıyı açtı ve Violet tombul adama bir gülümseme sunduktan sonra içeriye girdi. Arabasını park eden Violet dışarıya çıktı ve gördüğü kocaman ev karşısında yutkunmak zorunda kaldı.

Vay canına.

Topuklularıyla hızlı ama emin adımlar atan genç kadın, derin bir nefes aldı ve sakin kalmasını kendi kendine öğütledi.

Bu onun ilk işi değildi. Daha önce de büyük işler almıştı.

En son aldığı büyük iş iki yıl önce olsa bile...

Violet başını iki yana sallarken bir hizmetçi kapıyı açtı.

"Bayan Laswood sizi bekliyor, buyurun."

Violet hizmetçiyi takip etmeye başladı. Evet, ne olmuştu yani son birkaç yıl sadece küçük işlerle uğraşmışsa? Violet bu boyutta bir evi bile dekore edebilirdi. Tek yapması gereken kendisine güvenmekti...

Sarışın bir kadının koltukta oturduğunu görünce Violet derin bir nefes aldı. Kadın onu fark edince ayağa kalktı ve gülümseyerek Violet'e elini uzattı.

Kadının beyaz ceketi ve dizlerinin hemen üzerinde biten beyaz eteği, Violet'in çok acıttığını varsaydığı oldukça uzun topuklularla birleşmişti. Göğüs dekoltesine altından bir kolye eşlik ederken, sarı saçları atkuyruğu yapılmıştı.

Violet kadının elini sıktı. Birden bütün özgüveni yok olmuştu. Giydiği lacivert gömleğin ve siyah eteğin artık o kadar da güzel olduğunu düşünmüyordu.

Kadın oturması için işaret verdi ve Violet ona uydu.

"Merhaba Bayan Avery. Gelebildiğinize çok sevindim. Bir şeyler içmek ister misiniz?"

"Su alabilirim," dedi Violet, gerginliğin onu terlettiğinin farkında olarak. Karşısındaki kadın gülümsedi ve hizmetçisi aceleyle odadan çıktı.

"Portföyünüzü gördüm, Violet, size Violet diyebilir miyim?" diye sordu kadın, kaşlarını kaldırarak. Violet başını salladı.

"Elbette."

"Pekâlâ. Güzel işler çıkarmışsınız. Özellikle renk kataloğunuza bayıldım. Kendinize özel bir tarzınız olduğu belli. Bizim de bu ev için düşündüğümüz şey bu. Farklı olsun istiyoruz, daha renkli. Daha canlı."

"Elbette. Herhangi bir oda mı yoksa bütün evden mi bahsediyoruz?"

Hizmetçi kız odaya Violet'in suyuyla birlikte döndü ve Violet kıza gülümseyerek bardağını aldı.

"Evde birkaç boş oda var. Önce onlarla başlamanızı düşündük. Sonra gerekirse bu odaları da katabiliriz."

Violet başını salladı ve suyundan bir yudum alırken gözleri etrafı taradı. Pahalı birkaç tablo ve heykel dışında odada sıradan olmayan hiçbir şey yoktu.

AŞK VE TUTKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin