"Gabriel Valentini'nin çapkınlık günleri sona mı eriyor? Ünlü iş adamı, sevgilisi Violet Avery ile geçen ay yaptığı küçük tatilin ardından ona sürpriz bir doğum günü partisi düzenledi.
Çifte yakın bir kaynak, Valentini'nin Bayan Avery'i mutlu etmek için elinden gelen her şeyi yaptığını söylüyor.
Üstelik üç ay önce ilk kez birlikte görülmelerinden sonra Bay Valentini başka bir kadınla görülmedi.
Bu da akıllara ünlü iş adamının çapkınlık günlerinin geride mi kaldığı sorusunu getiriyor."
Fresh News – 09.09.2016
"Ünlü iş adamı Gabriel Valentini bu akşam sevgilisi Violet Avery ve arkadaşlarıyla yedikleri bir yemekte kameralara yakalandı.
Çift oldukça rahat ve mutlu gözükürken, Bay Valentini'nin Violet'e yemek boyunca dokunmadığı gözlerden kaçmadı."
Palso News – 20.10.2016
"Çifte çok yakın bir kaynak, Gabriel Valentini'nin aslında Violet Avery ile birlikte olmadığını iddia etti. Bu kaynak dergimize, 'Gabriel Violet'i kazanmaya çalışıyor ancak henüz Violet yelkenleri suya indirmedi. Gabriel'in ise pes etmeye niyeti yok," dedi."
Moonlight Magazine – 11.11.2016
"Ünlü iş adamı Gabriel Valentini, sevgilisi Violet Avery'i bu akşam ailesiyle tanıştırdı. Büyük bağışlar yaptığı bir yardım kuruluşunun yemeğine katılan Valentini, söylenilene göre oradaki herkese kız arkadaşını gururla tanıştırdı. Ancak bu tanışmada Avery'nin midesini düğüm düğüm eden bir şey daha vardı çünkü genç kadın sevgilisinin ailesiyle de tanıştı.
İlk kez birlikte altı ay önce görülen çiftin bu kadar hızlı ilerlemesi, akla 'Yakında evlilik mi var?' sorusunu getirmeden duramıyor."
Can Magazine
Violet öfleyerek elindeki dergiyi masaya koydu. Gabriel elinde iki bardakla terasa çıkarken, kaşlarını çatan Violet'e gülümsedi.
"Yine haberleri mi okuyorsun?"
Violet adamın elinden şampanyayı aldı ve yudumladı.
"Her gün başka bir şey çıkarıyorlar," diye söylendi, Gabriel karşısına otururken. Gabriel'in İtalya'daki evine gelmişlerdi çünkü Violet Gabriel'in büyüdüğü yeri görmek istemişti.
Ve bu yer büyüleyiciydi. Evin arka bahçesi elli metre sonra ormana karışıyordu ve Valentini ailesi bu manzarayı olabildiğince etkili kılmak için çeşit çeşit çiçekler dikmişe benziyorlardı.
Ev oldukça eskiydi: Neredeyse bir şato gibi. Ama bu onu daha da güzel kılıyordu ve Violet taş duvarları, geçitleri ve odaları keşfetmeye bayılıyordu.
"Şimdi neden ilişkimizi gizli tutmak istediğini anlıyorum," dedi Violet, günbatımını izlerken.
Gabriel'in vücudu sertleşti ve Violet bunun farkına vardı. Uzanıp adamın elini tutan Violet, "Gabriel," dedi. "Seni affettim."
"Yine de-"
"Kendini yemeyi keser misin?" diye sordu Violet. Geçen altı ay boyunca Gabriel bir sürü özür dilemiş ve ikinci bir şans için her şeyi yapmıştı. Violet bunları takdir ediyordu etmesine ama Gabriel'i uzun zaman önce affetmişti ve adamın geçmişi hatırladıkça kendisine kızmasından hoşnut değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE TUTKU
RomanceGabriel Valentini için feth edilemeyecek hiçbir şey yoktu. Kadınlar, iş anlaşmaları... Hepsini bir parmağında oynatan Gabriel, Violet Avery ile tanışınca, şaşırtıcı bir şekilde hissettiklerini kontrol edemez. Tutkuyu daha önce hiç bu kadar şiddetli...