"Hatırlamak?"

7.9K 330 42
                                    

Bölümü okumadan atıyorum. Yazım hatası varsa kusura bakmayın lütfen 🙆🏻‍♀️

Medya Mert Çetin...

Satır arası yorum okumaya bayıldığımı daha önce söylemiş miydim?

İyi Okumalar İntikam Ailesi...

---

İlk...

---

Eşyalarımı kendimden beklenmedik bir performans ile hızlıca dolabıma yerleştirdim. Yağız ve Can beni biraz yalnız bırakmak istemişlerdi. Bir kaç makyaj malzememi aynamın önüne yerleştirirken ellerinde limonata odaya geldiler. 

"Hala yabancı biri gibisin." Yağız'dan duyduklarımla kaşlarımı çatarak yüzüne baktım.

"Baksana bana, sen beni dışlamaya falan mı çalışıyorsun?" Kocaman bir kahkaha attı ve oturduğu puftan kalkıp yanıma geldi. Kollarını bana sardı ve saçlarımdan öptü.

"Senin adına çok mutluyum Papatya'm. Artık susmayacağını bilmek beni mutlu ediyor." Aklıma Mert gelirken o geceyi hatırladım. Onun koluna batırdığım bıçağı...

"Bundan sonra ilk adımın ne olacak?" Can'ın sorusunu duyduğumda kafamdan o gecenin görüntülerini arkaya ittim. 

"Önce sahte kimlik lazım. Sonra okula yeniden kayıt yaptırmalıyız. İnsanlara benim senin kuzenim olduğunu söyleyebiliriz. Okul kapanmadan önce o okuldan gittiğime onları inandırdın değil mi?"

Yağız evet anlamında kafasını salladı. "Su Demir'in yurt dışına gittiğini biliyorlar." 

"Bende sizin okula kaydımı geçireceğim." Gülümseyerek Can'ın gözlerine baktım.

"Gerçekten mi?" Gülümsememe karşılık olarak o da gülümsedi ve kafasını salladı.

"Tüm eğlenceyi kaçıramayacağım." Koluna yavaşça vurdum ve güldüm.

"Kimlik işini nasıl yapacağız ki?" diye sordu Yağız. Ayağa kalktım ve tam karşılarına geçtim.

"Gökhan hocanın tanıdıkları varmış. Bana yardım edecekler. Bir kaç güne adreslerini mesaj atar. O zamana kadar biraz hasret giderelim. Gerisini hallederiz." 

Limonataları içip uzunca sohbetler ettik. Bol bol kahkahalar atıldı, birbirimize sataştık. Yağız'ın saçlarını dağıtıp sonra Can'ın arkasına saklanmıştım. Can'da beni koruyacağım derken arada haşat olmuştu. 

Gözlerimiz uykuya kapılmak üzereyken telefonuma gelen mesaj sesiyle uyandık. Uzanıp elime aldım ve ekranı aldığımda hiç görmek istemediğim bir mesajımın olduğunu gördüm.

Bedenim yaşadığı gerginlikle kasılırken yatakta oturur pozisyona geldim. 

Gizli Numara...                                                                  Değiştiğinde çok güzel olacağını biliyordum. Şimdi kendini mutlu günlerinin olacağını düşünerek kandır. Mutluluğunun sonunda ben olacağım.


Kendimi hiç iyi hissetmezken yatağımdan kalktım. Kıpırdamam zaten mesaj sesinden uyanan Yağız'ı iyice rahatsız etmişti. Odadan çıkarken pufun üzerinde uyuyakalan Can'da kapı sesine gözünü açıp "Ne oluyor?" diye mırıldanmıştı.

İntikam Değişimi (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin