Seth

142 13 0
                                    

Z lesa vystupovali ďalší a ďalší vlci. Môj zrak bol rozostrený. Jediné čo som videl bola ona. Jej rozšírené zreničky, rozochvené ružovkasté pery a trasúce sa ruky. Predstavoval som si, že takto bude vyzerať aj po smrti. Narúša to jej krásu, a vyzerá aspoň trochu - zle. Z papule mi na zem dopadla slina. Vyštartoval som.

‚Nie!‘ zakričala Gilly a vrhla sa na mňa skôr, ako ktokoľvek iný stihol zareagovať. Ja som sa jej však ľahko vyhol. Ďalšia na mňa skočila Kiera. Hrdzavý vlk ma stiahol na zem. Zahryzol som sa hneď ako sa predo mnou objavila jej srsť.

‚Seth! Ovládni sa!‘ a bolo to tu. Sám Sid stál predo mnou.

Kiera sa mi zahryzla do krku. Gilly na mňa skočila a prišpendlila k zemi. Nemal som mať silu, no ja som ju mal. Moja zúrivosť bola tak silná, že som sa dokázal dostať zo zovretia tých dvoch. Moja sila bola dvojnásobná. Skočil som na Sida, ktorý vyvalil oči. Prvému úderu sa nevyhol. Znovu som po ňom skočil, on sa však úspešné vyhol. Rovnako ďalšiemu a ďalšiemu. Doplo mi, že mi neublíži. Preto som sa prestal snažiť.

Preto som využil chybu, ktorú som si už dávnejšie uňho všimol. Prestal dávať pozor, aby mal Morrinza chrbtom, preto som sa pootáčal a zrazu som znovu stál pred Morrigan. Stále sedela na zemi a hľadela na nás. Umieral som túžbov prerezať jej kožu na krku zubami.

‚Seth,‘ povedala Kiera za mnou, ale ja som nepočúval. Nechcel som počuť nič, okrem Morrinho kriku.

Z boku sa na mňa hodil biely vlk. Gilly. Bola rozzúrená ako nikdy. Jej oči boli modré sťa ľad a z tlamy a nosa jej vystupovala para.

Morrigan sa zdvihla, keď sa k nej priblížil Sid. Cúvla a rozbehla sa lesom. Sid za ňou len hľadel.

‚Čaká ťa trest Seth,‘ povedal mi.

Zavrčal som a Gilly mi zahryzla do krku. Chcela ma zabiť. Prestal som sa brániť.

‚Gilliana,‘ zamraučal Sid. Gilly uvoľnila stisk.

To bola moja príležitosť. Narazil som do Kiery predo mnou a vyrazil za Morrigan. Prebehol som len pár metrov, keď sa ozval vlčí spev. Pieseň pre mňa. Nevnímal som. Rozbehol som sa tuhšie po stope Morri. Nebola odo mňa viac ako päť minút behu.

‚Seth,‘ Kierine myšlineky boli udychčané. Bežala pár metrov za mnou. ‚Zomrieš.‘

Tieto myšlienky venovala len mne. Gillian a Sid boli neďaleko. Rozbehol som sa tuhšie.

‚Seth, prosím. Nesmieš mi to spraviť.‘

Už som ju videl. Utekala kúsok odo mňa. Bol som blízko. Stačil jeden skok.

Bum. Zozadu na mňa skočil Sid. Zvalil má na zem a priľahol celým telom. Nebránil som sa.

‚Seth. Neposlúchol si rozkaz svojho Alfu,‘ zaručal.

‚Budeš potrestaný.‘ Gilly.

Sid sa ku mne zohol a zahryzol sa do mňa.

Ták nech sa vám ľúbi ďalšia časť Princezny. Toto mal byť vedlajšák, ale akosi viac pozretí ako Dlžníci... :D som rada že sa vám páči.

Tessa :)

Princezná VlkovWhere stories live. Discover now