Sia

33 2 0
                                    

Kráčala som už preč, keď na mňa zakričal. Vedela som že mám pokračovať, no aj tak som zastala. Warren ma zabije, pripomínala som si. Už som sa chcela zas pohnúť, keď znovu zakričal.

„Slečna Greenová!“ jeho prísny učiteľský hlas mnou prešiel a rozvybroval moje telo. Prepáč War.

Otočila som sa a pozrela na svojho učiteľa anglickej literatúry. Posledné dievča prešlo okolo mňa s ľútostivým pohľadom a vyšlo z triedy.

„Tú úlohu z diela Dickensa ešte nemám, ak sa chcete rozprávať o tom,“ povedala som ironicky, pokiaľ učiteľ prešiel okolo mňa a zatvoril dvere na učebni. Potom sa otočil ku mne a premeral si ma pohľadom.

Tvárila som sa drsno, ale keď si ma premeral zachvela som sa. Oblečenú som mala školskú uniformu, čierne vlasy zviazané do dvoch copov a ofina mi padala do očí.

„Sia,“ začal a pristúpil bližšie. Chcela som uskočiť, zavrčať ale nohy mi zapustili do zeme korene a ja som tam stála ako tvrdé y. Ruky mi položil a plecia a zviezol ich po mojich rukách dolu. Nakoniec ma pohladil po hánkoch a schmatol ma za boky. Pritiahol ma k sebe a ja som prestala dýchať. „Prepáč mi.“

Hneď ako to spomenul odtiahla som sa od neho a silno ho buchla do hrude. Tak silno, ako by šestnásťročné dievča mohlo.

„Ľúbim ťa Sia,“ zamrmlal a sledoval dvere za mnou.

„Preto sa správaš jak pako,“ skonštatovala som.

„Sia,“ nepáčilo sa mi, ako často hovoril moje meno.

„Tomas vážne,“ škaredo som naňho pozrela.

„Keby niekto zistil, že mám niečo zo študentkou vyhodia ma. Dobre to vieš.“

Prikývla som a sklonila hlavu. Priblížil sa a chytil ma za boky, nechala som ho. Oprel si čelo o moje, aj keď sa musel veľmi skláňať aby to zvládol. Potom sa naše pery spojili a jediné na čo som si dovolila myslieť bol Warren, trhajúci ma na kusy.

Ozvalo sa klopanie na dvere a my sme od seba odskočili. Utrela som si ústa opakom ruky a otočila sa k dverám. Vo dverách sa objavila blonďavá hlava a ja som na ňu hodila vražedný pohľad.

„Tomas môžem, ó ahoj Sia,“ povedala a vošla dnu.

„Potrebujem to do stredy, aby som ti mohol vylepšiť známku,“ povedal mi Tomas.

Otočila som sa k nemu a zapichla doň zlostný pohľad.

„Sia mala by si svojho učiteľa počúvať,“ povedala učiteľka telesnej.

„Vy sa do toho nestarajte,“  odvrkla som, na čo sa učiteľka chytila za srdce. Sivé legíny zvýrazňovali jej pevný zadok a nohy. Ružová mikina zase štíhly pás. Vedľa nej som si v čiernych silónkach, čiernočervenej sukni a čiernom veľkom saku pripadala ako hlupaňa.

„Chovaj sa slušne!“ zahriakol ma.

„Fajn!“ skríkla som a vyšla z učebne. Tresla som za sebou dverami a oprela sa o stenu. Pred očami sa mi zjavil obraz Tomasa a mojej učiteľky nakláňajúcich sa k sebe nad kávou.

„Si v pohode?“ zastal pri mne Kyle. Pozrela som na neho a potriasla hlavou. Potom som prikývla a vybrala sa po chodbe s ním v pätách.

„Čo sa stalo?“ oblečené mal rovnaké sako ako ja a čierne nohavice.

„To anglinár. Dal mi nejakú blbú úlohu navyše,“ zaklamala som.

„Hej, Jane mi povedala že ťa zastavil.“

Prikývla som a zastala pri jeho skrinke, zatiaľ čo si on vymieňal knihy skontrolovala som mobil. Nič.

„Čo máš večer v pláne?“ spýtala som sa ho.

„Warren ma volal o piatej k nemu kvôli obchôdzkam. Potom mám voľno prečo?“

„Prídi,“ povedala som.

Kyle na mňa pozrel. „Nebudem ti pomáhať s úlohou na anglinu.“

Keď zazvonilo pobrali sme sa na hodinu a mne pípla sms-ka.

To nebolo veľmi rozumné. Po škole prídi ku mne.

„Nebudem si ju robiť,“ odpovedala som a Kyle sa zasmial.

„Fajn. Prídem,“ prikývol a pohladil ma po chrbte.

Princezná VlkovWhere stories live. Discover now