Morri #3

38 4 0
                                    

Zastavila som Billa kúsok od dreveného plotu chaty. Pozrela som na číslo 12/32 to bola tá chata. Vlastne som sa nemusela pozerať ani na číslo, pretože hudba bola dosť hlasná. Zoskočila som z koňa. Nebrala som sedlo, preto som z neho len stiahla deku, ktorú som hodila cez ohradu a priviazala ho vodítkom o drevo. Kôň sa okamžite otočil a začal kosiť vysokú trávu pri plote.

Vyšla som po schodoch k dverám, no neklopala som. Vedela som že to cez hudbu aj tak nikto nebude počuť, preto som hneď stlačila klučku, ktorá povolila. Vošla som do nie veľkej chaty. Dolu bola malá kuchynka, obrovský chauč aspoň pre dvadsať ľudí. Žiadna telka. Žiadna elektronika. Prešla som okolo schodov k skleneným dverám vedúcim na záhradu. Vonku bolo okolo desať ľudí. Stiahla som si z chrbáta vak, vytiahla dve škatule s pizzou a vyšla na terasu.

„Morri! Našla si to,“ vrhla sa ku mne Kiera a zastala len kúsok odo mňa.

„Je to, čo cítim pizza?“ zahučal nejaký chalan pri ohnisku a rozbehol sa ku mne. Usmial sa na mňa šarmantným úsmevom, šikovne mi z ruky potiahol krabice a odišiel preč.

„Asi už bude studená,“ zakričala som za ním, ale on len mávol rukou a vzal pizzu k deckám posadaným na pňoch pri ohnisku.

„To je Jasse. Je to pako, ale je s ním sranda,“ predstavila mi ho Kiera. „Poď, predstavím ti ostatných.“

Spolu sme sa premiestnili k partií pri ohni. Väčšina už pustila konáre, na ktorých mali špekačky a rôzne iné mäso a tlačili do seba pizzu. Pár chalanov však stále opekalo. Bolo tu dosť chalanov ale aj zopár dievčat. Kiera mi ich všetkých predstavila, ale jediného som si zapamätala Sida a Setha. „Setha poznáš zo školy a Sid, no je mladší, ale určite si ho už párkrát videla pred školou,“ povedala a žmurkla na mňa. Sid ku mne zdvihol zrak, premeral si ma, usmial sa a ďalej sa venoval dvom chalanom okolo neho.

„Tam to je vlk?“ spýtala som sa a ukázala na sivú guču sediacu pri jednom z chlapcov. 

Kiera sa zasmiala, nikto iný nám nevenoval pozornosť. „To je Zoey. Československý vlčiak. Pes krížený s vlkom.“

„Vyzerá ako vlk však?!“ vykríkla nadšene a podišla k psovi. Ten sa otočil a nechal sa pohľadkať na hlave, nepriateľsky na mňa zazerajúc sivými očami.

Prikývla som. „Ren, dones nám niečo na sedenie prosím.“

„Idem ja,“ vyhŕkol Seth, rozbehol sa k búde pod ktorou bolo naskladané drevo a začal sa tam obzerať.

„Sadni si. Hneď som späť,“ povedala a rozbehla som k Sethovi. Videla som ako pri ňom zatala a chytila ho za plece. Potom sa začali o niečom dohadovať. Otočila som sa, aby som tam len tak nestála a pobrala sa na rybársku stoličku, ktorú Seth opustil.

Myslela som, že tam budem len tak sedieť a počúvať ich, ale hneď ako som si sadla upriamili sa na mňa aspoň štyri páry očí.

„Morri, ty chodíš na výšku s Kierou a Sethom však? Ako sa ti tam páči? Si spokojná?“

Zvedavo som pozrela na chlapca. Bol mladší, ale nevedela som presne odhadnúť o koľko. Zdalo sa mi, že by na vysokej už aj mohol byť.

Aj tak som mu odpovedala. „Som spokojná. Nie je to ťažké a naučia ťa. Je to super škola ale to ti Kiera a Seth už určite povedali,“ ukázala som na nich za chrbát. Kiera ho akurát držala za líca a niečo mu šepkala. Otočila som sa naspäť. Chlapec sa na mňa len usmial a znovu sa pustil do rozhovoru s dvoma ďalšími. Jasse si sadol na zem vedľa mňa.

„Prepáč som neslušný ale to spálené mäso čo Niall upiekol sa nedá žrať. O dvanástej majú vytiahnuť gril. Som zvedavý, čo sa zas posere,“ len som sa na neho usmiala, on ďalej do seba pchal slaninu. Ponúkol mi, no ja som pokrútila hlavou a ďalej som jedla chleba.

Princezná VlkovWhere stories live. Discover now