Kiera

174 11 3
                                    

„Preskočilo ti?!“ zavrčala som na neho a tresla dverami. Práve sme vošli do školy a spoločne sme sa predierali davom.

Seth si len odfŕkol a vrazil do chalana idúceho oproti nemu. Ten sa na nich otočil a zagánil na Setha, no ten chalana ignoroval.

„Môžeš sa aspoň na chvíľu prestať správať ako totálny idiot?“ znovu som na neho kričala, no dav si to vôbec nevšímal. Rovnako ako Seth. Nemohla som to však vzdať.

„Hej, Kiera,“ zabarikádoval mi cestu svojou rukou opretou o stenu. Jeho hlas bol vábivý ale zároveň drsný ako šmirgeľ. Zavrčala som a odtlačila mu ruku od seba.

„Nikdy viac sa mi nestavaj do cesty,“ naklonila som sa k nemu až som cítila jeho vodu po holení.

Seth sa usmial. Zdvihol ruky dlaňami ku mne v geste - vzdávam sa - a ustúpil.

„Fajn. A teraz keď sme si vyjasnili hranice mi povedz, čo si si dočerta myslel,“ znovu stál vedľa mňa pri stene.

„Nič som si nemyslel,“ povedal.

„Jáj, takže si ju napadol len pre zábavu a jej psa si zabil taktiež pre srandu.“

„Tak nejako,“ prikývol.

Usmiala som sa pretočila som oči, no potom som ho chytila za golier košele, plesla ním o stenu a zabodla doňho nenávistný pohľad. Seth mal v očiach hrôzu iba pár sekúnd. Potom ju nahradil kamenný výraz. Jedinou útechou mi bolo že sa nesmial.

„Nenúť má dokazovať ti moju autoritu,“ zasypela som kúsok od jeho ucha. Mala som chuť mu prehryznúť hrdlo.

On ticho stál s mojou rukou pritlačenou pod jeho krkom. Namiesto vrčania ticho vrnel. Vedela som že je nahnevaný, no nemohla som mu dovoliť hrať sa so mnou. Už takto som dosť riskovala.

„Nechci, aby som to povedala Sidovi,“ zaťala som mu nechty do krku a potom ho pustila. Na krku mu ostali červené odtlačky. Pravdepodobne sa mu spraví podliatina.

„Stane sa z teba Gilly? Bonzáčka?“

Tiež som Gilly veľmi nemala rada, preto som ho nechala ísť po mojej pravici bez ďalších výhružiek, ale aj tak som ju bránila. „Gilly robí svoju prácu. Robí to čo má.“

Seth nič nepovedal, preto som pokračovala. „Sid je s ňou spokojný. Gilly je dobrá beta.“

„Ako myslíš,“ povedal znovu a sadol si do lavice niekde v strede auly.

Prehodila som si vlasy cez plece. Seth sa venoval Dominike, ktorá sedela pred nami. Zrazu spozornel. Vo vzduchu som zacítila jeho zlosť zmiešanú s nenávisťou. Vedela som čo sa stalo ani som nemusela zdvihnúť hlavu. Do auly vstúpila Morri.

„Hej, hej. Zadrž kanec.“ Seth vstával zo stoličky. Videla som jeho lesklé oči.

„Pusti ma,“ povedal.

„Sid ťa zabije, ak to spravíš,“ to ho odradilo. Sadol si naspäť na stoličku, ďalej ju pozorujúc.

„Chcem ju zabiť,“ povedal, na čo sa Dominika pred nami otočila.

„Odkopla ho,“ vysvetlila som jej. Potom som tichšie šepla Sethovi. „Ak sa ju pokúsiš zabiť zomrieš. Ale ak ju zabiješ skončíš ešte horšie.“

Seth vedel že mám pravdu. Preto len prikývol, vzal si veci a odišiel zo sály. Chcela som ho nasledovať, ale prišiel učiteľ a posadil má na miesto. Prednáška ekológie práve začala a mne sa nepodarilo vyšmyknúť sa von.

Jediná myšlienka ktorou som sa mohla upokojiť bolo to, že mám Morri na dohľad.

Dobre takže nech sa ľubi tretia časť... Mám skusenosti že väčšinou sa tieto veci rozbehnú až po dokončení (Chlapec v žite) ale hádam vás bude viac :) ďakujem za vote, pozretia či komenty :)

Tessa :)

Princezná VlkovOnde histórias criam vida. Descubra agora