Vyšla som zo školy a zastala na schodoch. Sid stál pri svojom aute, opieral sa oň a hľadel na dav rútiaci sa von. Potom ma vyhľadal pohľadom a usmial sa.
Vyzeral mlado, ale nie tak mlado aký v skutočnosti bol. Vyzeral dospelejšie. Akoby už prežil viac ako niektorý z nás.
Prišla som k nemu ale on stále pozeral na dav deciek vychádzajúcich zo školy. „Kde je?"
„Vždy vychádza posledná. O chvíľku príde. Kde je Seth?"
„Nestihol som ísť pre neho, poslal som za ním Neva," povedal skľúčene.
Naklonila som hlavu.
„Musím si to s ním vybaviť. Nefunguje to," jeho hlas bol tvrdý, ale videla som v jeho očiach zúfalstvo.
Chcela som niečo povedať. Bolo mi hlúpe, len tak tam stáť a nič nepovedať. Našťastie vtedy vyšla Morri.
„Dobre, buď dnes s ňou."
„Haló Sid, my sa vôbec nepoznáme."
„Tak by bolo načase Kiera," povedal a kývol hlavou smerom k Morri, ktorá prešla okolo nás.
„Hej ešte niečo," chytil ma za ruku. „Ďakujem."
Usmiala som sa naňho a vyštartovala za Morri.
„Hej! Hej! Morrigan počkaj!" rozbehla som sa za ňou a ona sa na mňa prekvapene obzrela. „Ahoj. Neviem či si ma pamätáš máme spolu už druhý rok väčšinu predmetov," začala som.
„Áno jasné že si ťa pamätám. Ale meno mi trochu..."
„Kiera."
„Áno jasné! Kiera, ahoj. Čo potrebuješ?"
Čo potrebujem? Čo potrebujem? Obzrela som sa ponad plece na Sida. Akurát nasadal do auta. „Matiku. Potrebujem pomôcť s matikou."
„Dobré?"
„Nezájdeme na kávu?"
„Hm," pozrela na hodinky na ruke a potom za seba na auto. „Vieš."
Chvíľku som na ňu hľadala a potom poskočila. „Ty máš plány. Bože prepáč."
„Nie nie, len že potrebujem zbehnúť domov, niečo urobiť na záhrade."
„Pri koňoch?"
„Ako vieš...?"
„Milujem kone!" skočila som jej do reči.
„Chceš ísť so mnou? Ukážem ti kone ja si urobím čo treba a potom sa môžeme pozrieť na tú matiku."
„To by bolo skvelé."
🐎🐎🐎
„A to je Kill Bill," povedala a potľapkala čokoládového koňa po zadku.
„Ty si ale fešák," podišla som k nemu a začala ho škrabať medzi očami, kôň zafuňel, pritlačil si hlavu ešte silnejšie na moje prsty a triasol ňou hore dolu. Morri sa zasmiala.
„Potrebujem tu trošku upratať. Zachvíľku sa ti budem venovať," povedala a vzala fúrik.
„Pomôžem ti," ponúkla som sa.
Morri na mňa zvedavo pozrela a pokrútila hlavou. „Nerob si starosti to zvládnem."
„Šibe ti?" spýtala som sa jej a vzala si lopatu. „Pomôžem ti."
„Tak fajn. Poď. Začneme Killovým boxom. Možno to ťa odradí."
Ďalšia časť ... Dúfam že sa bude páčiť :)
Trasa :)
YOU ARE READING
Princezná Vlkov
WerewolfVlci. Krásne bojazlivé ale aj vraždiace stvorenia. Pobehujúce si po lese, chrániace si svoje územie, žijúce vo svojej svorke. A ľudia. Hlúpy, sebecký, prahnúci po moci. A kríženci. Vlci skrížený s ľuďmi. Meniči. Premieňajúci sa na vlka kedykoľvek...