Stála som pri strome, keď sa z lesa vynorila Gill. Sadla som si a ona si sadla oproti mne. Oblízla som si papuľu.
„Ublížil jej?“ spýtala sa.
Zavrtela som hlavou, akoby som sa otriasala.
„Zistila si, čím je taká vínimočná?“
Prikývla som. Videla som, ako sa chcela spýtať, no nemohla. Vedela že jej nemám ako odpovedať. Zvalila sa z kolien nabok a sadla si. Mala biele nohavice a sedela na ihličí a tvrdej zemine. Nezdalo sa, že by jej to vadilo.
„Princeznička si pred nami chráni svoje tajomstvá,“ zavrčala Gilly.
Uškrnula som sa a ona si vystrela nohy. Určite bude celá špinavá.
„Zoey, budeš sa musieť premeniť. Musíme vedieť prečo ju chránime,“ povedala a snažila sa ma dotkúť, no ja som sa odtiahla.
„Nakázali nám ju strážiť, ale nevieme čo dokáže. Je to tak dôležité aby sme ju chránili? Nedokážem si predstaviť silu, akú musí mať aby sme mali postupovať riziká.“
Len som tam sedela a hľadela na ňu. Poznala som princeznine - chcem povedať Morrine - tajomstvo, ale nemohla som jej ho povedať. Pred očami sa mi zjavili obrazy a ja som rýchlo vyskočila na všetky štyri. Gilly na mňa smutne pozrela. Vedela čo to znamená. Otočila som sa a rozbehla sa do lesa.
„Zou, počkaj!“
Zastavila som, ale nepozrela som sa na ňu. Aby vedela že ju počúvam, natočila som k nej uši.
„Raz to budeš musieť prekonať,“ povedala.
Len som sa na ňu obzrela a zavrčala. Bola vyššie než ja. Nemohla som si dovoliť správať sa ako vyšie postavená. Gilly mi to svojím postojom dala jasne najavo. Zafuňela som a otočila sa. Potom som sa rozbehla lesom.
Hudba sa pomaly strácala medzi stromami a spomienky sa začali vynárať. Vrtela som hlavou zo strany na stranu, stromom sa vyhýbala na poslednú chvíľku a odháňala desivé spomienky z minulosti. Nechcela, nemohla som sa premeniť. Nechcela som znovu stáť na dvoch, mať vlasy a ústa schopné reči. Nechcela som mať palce. Nechcela som nič z toho, čo mi ponúkalo ľudské telo. Desila ma myšlienka, že sa budem musieť znovu zmeniť na to dievča, ktoré som pár rokov dozadu vymazala z povrchu.
Predošlú časť som zverejnila už dávnejšie ale zistila som, že ju neukazovalo... Takže za dnešok dve.
Tessa :)
YOU ARE READING
Princezná Vlkov
WerewolfVlci. Krásne bojazlivé ale aj vraždiace stvorenia. Pobehujúce si po lese, chrániace si svoje územie, žijúce vo svojej svorke. A ľudia. Hlúpy, sebecký, prahnúci po moci. A kríženci. Vlci skrížený s ľuďmi. Meniči. Premieňajúci sa na vlka kedykoľvek...