Zach

23 0 0
                                    

Spomedzi stromov sa vynoril ďalší vlk. Bol väčší ako dvaja zvyšný, no nemyslím si, že by patril medzi najväčších vlkov akých som videl. Vyceril som naňho zuby a upozornil ostatných zavrčaním. Ren pustil vlka a Seth zacúval bližšie k nám. Cudzí hrdzavý vlk sa rozbehol k druhému sivému. Ich vodca zastal kúsok pred nimi. Premeral si svojich a s tupým pohľadom sa zameral na Sida. Seth sa posunul dopredu, na čo vodca sklonil hlavu. Potom urobil niečo, čo nikto z nás nečakal. Premenil sa. Pred nami zostal stáť černoch s krátkymi vlasmi a milou tvárou. Mohol mať okolo štyridsiatky. 

‚Sid neuvažuj o tom,' namietol Seth. Neskoro. Sid sa premenil tiež. Muž sa zatváril prekvapene, potom sa usmial. 

„Nechceme problémy," podotkol muž. 

„Vlk s vôňou tvojho spoločníka sa nám preháňa po území."

Muž sa obzrel na svojich vlkov. „Neboli na tvojom území. Ale rozumiem tvojim skutkom."

„Cítili sme ich vôňu," premenil sa Ren. 

So Sethom sme si vymenili pohľady. ‚Nepremieňaj sa,' prikázal mi. 

„Potulujú sa tu vlci. Veľká skupina. Napadli nás. Možno preto ste cítili aj mojich. Fey bola vážne zranená. Jej krv pokryla celý kožuch druhého vlka." 

„Stále sa tu potulujú cudzí vlci. Nemôžeme riskovať. Boli ste blízko nášho územia," poslednú vetu Sid povedal vlkom - nie mužovi. 

„Títo sú iný. Buďte ostražitý. Kradú územia," povedal muž a pobral sa na odchod. 

„Prikázal vám sledovať naše územie?" 

Muž zastal. Otočil sa a premeral si Sida. „Si mladý. Ale si múdrejší ako si myslia." 

„Vieš kto to je?" 

Muž sa obmlčal. Sid pozrel na Setha. ‚Vezmi si toho sivého Zach.'  Seth skočil na hnedého a priklincoval ho k zemi. Sivý sa stihol uhnúť, preto som zastal pred nimi a bránil mu zaútočiť na Setha. 

Muž sa zmätene otočil a hľadel na hnedého vlka, ktorý mal pri krku Sethove zuby. Ren stál pred Sidom vo vlčej podobe. Srsť naježená. „Dobre len pokoj!" 

„Mám pravdu? Si s nimi?" 

„Nie!" zakričal. „To je urážka! Nie som s nimi!"

„Odpovedz mi konečne prečo si tu a pustím tvojho vlka. Nikomu sa nemusí nič stať, len mi povedz o tej svorke." 

„Vyhrážaš sa mi?" prekvapene zastal muž. 

„Nie. To nie. Ja sa nevyhrážam. Dávam ti na výber," pokojne povedal Sid. 

„Nemôžem ti to povedať." 

„Potom zomrieš." 

"Tak či tak zomrieme. Ak ti to nepoviem zabiješ nás. Ak ti to poviem, zabije nás on."

„Môžem ti sľúbiť ochranu," vyhŕkol Sid. 

„Zbláznil si sa?" zvrieskol som na neho v ľudskej podobe. „To nemôžeš urobiť. Stále máme pravidlá Sid. Nemôžeš mu sľubovať takéto veci." 

„Zach drž papuľu," napomenul ho Sid. „Seth pusti ho." 

Spolu so Sethom sme sa znovu stiahli, no bol som stále rozrušený. Nemôže mu sľúbiť ochranu. Je to cudzia svorka, nemôžeme ich pribrať. To sa skrátka nerobí. Otvoril som ústa ale Sid na mňa zavrčal. „Nehýb sa Zach."

„Tvojim vlkom nič neurobíme, pokiaľ mi odpovieš." 

„Bohužiaľ to nemôžem." 

Sid prikývol. Ren sa vrhol na hnedého vlka, ktorý stále ležal na zemi bez pohnutia, hoci ho Seth pustil. Zaťal mu zuby do krku a znovu cúvol späť. 

Muž vyvalil oči. Sivý vlk sa premenil na dievča a vrhol sa k mŕtvemu vlkovi na zemi. Černoch sa otočil k Sidovi. „Dodržujem svoje slová." 

„Nič ti nepoviem," stál si za svojim muž. 

„Fajn. Tak to chápeš že nemôžeme riskovať." 

„Sidney," začal som. Seth a Ren skočili po mužovi a dievčine. Sid sa otočil ku mne, vo vlčej podobe, a posledné čo som uvidel bola jeho veľká papuľa s kopou ostrých tesákov. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 10, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Princezná VlkovWhere stories live. Discover now