Hanna

31 1 0
                                    

„Kto ti to furt píše?"

„Spencer," povedala.

„Ignoruješ ho?"

Mykla ramenom a upratovala si zošity na posteli aby som si mohla sadnúť.

„Čo sa stalo?"

„Čo sa stáva, sme pohádaný. Správa sa ako hlupák," povedala zamyslene, akoby ju to vôbec nezaujímalo ďalej písala poznámky do zošita.

Znovu jej pípla sms-ka. Chňapla som po jej mobile a začala čítať. Spencer hovoril o tom, ako sa medzi nimi nič nestalo ale že mu nechce dať pokoj a on ju nechce odbyť, kvôli podozreniam. Veľmi som tomu nerozumela.

„Má inú?"

„Nie. Teda tvrdí že s ňou nič nemá ale neverím mu. Je sexi. Preboha aj ja by som s ňou spala keby chcela," zhodila veci na zem. Potom ich znova začala zbierať.

Zasmiala som sa. „Chlapi. Sú to obyčajný chlapi. Čo tak sa prebehnúť?"

„Ja neviem Hanna. Má prísť Kyle," pozrela na hodiny. „Mal. Mešká."

„Len sa prebehneme. A keď tak, pôjde za nami."

„Vieš čo hovoril Warren. Chce zriadiť vychádzky. Čo ak z toho budú problémy?"

„Už majú vyznačené územie. Akonáhle ich zacítime nepôjdeme tam. Obchôzky nám oznámi. Zatiaľ nič nemôže."

„Vieš Hanna, si totálny príklad rozvracačky. Hodila by si sa do Sidovej svorky."

„Prestaň ma strašiť a poď so mnou," potiahla som Siu za ruku a vybehli sme von z domu. Na záhrade sme sa premenili a rozbehli sa do lesa za domom.

Mala som pravdu. Nikde nebolo cítiť iné pachy ako naše staré. Občas sme sa tadiaľto spoločné prebehli v dňoch ako sú tieto. Smutných dňoch.

Hľadela som na Siu a premýšľala, čo je ten Spencer zač. Nie len kvôli môjmu vlčimu ja ale aj láske k mojej sestre. Chcela som ho roztrhať v zuboch. Mala som chuť naň skočiť a prehryznúť mu hrtan. Zrazu som zastala. Sia bola preč. Nikde som ju nevidela. Vrátila som sa po svojom pachu na našla ju. Stála pri strome, v zuboch držla králika a triasla hlavou na všetky strany. Okolo nej lietala srsť a striekala krv. Labami ho chytila a pretrhla na polovicu. Pustila zajaca z papule a premenila sa. Sedela na zemi vo svojich čiernych teplákoch a obyčajnom tričku. Havranie vlasy jej padali až na kríže a ofina sa jej nalepila na čelo. Po lícach sa jej kotúlali horúce slzy a sivé oči boli sklenené.

Podišla som k nej a oblízla jej líca. Sia si ma pritiahla k sebe a objala. Vedela som že budem páchnuť po človečine, ale nechala som to tak a zostala pri nej. Potrebovala ma.

„Páni. Nikdy som si nemyslel, že toto uvidím. Počkajte odfotím si vás."

Okamžite si ma odtiahla od seba a premenila sa. Vo vlčej podobe sa jej slzavé oči neprejavili. Kyle sa zasmial a premenil.

Podišiel k Sii a oblízol jej papuľu.

‚Tak poď. Vrátime sa,' povedala som.

Rozbehli sme sa naspäť. Pred domom som sa s nimi rozlúčila a nasadla do auta. Chcela som Sii povedať o mojom rande, ale keď som ju uvidela takú rozhodnú zo Spencera rozmyslela som si to.

Princezná VlkovWhere stories live. Discover now