gelişin

955 125 3
                                    

13
Last Resort - Falling In Reverse

Kendimi anlamakta çok zorlanır oldum. Düşüncelerimi kontrol edemez oldum. Tüm bunlara rağmen bir diğer yarım bir şeyleri kenara atmam gerektiğini ve yoluma devam etmem gerektiğini hep söyler oldu.
Hayatımdan çok insan geldi geçti. Hiç biri bir yara bırakamadı bende. Veya belkide ben öyle sandım. Kendimi kandırdım.

Kasvetli bir gün.
Sanırım havadan dolayı böyle.

Dönüyorum.
Yatağım hareket etmem için oldukça dar ve küçük. Beyaz tavanımın üzerinde sanki çiller varmış gibi siyah noktalarla kaplı. Her bir noktayı birbirine bağlıyor gözlerim. Bir şeyleri çağrıştırıyor bende. Bir kalem, ah belki de bir araba. Bir insan da benziyor gibi sanki. Tıpkı onun yüzündeki çiller gibi.

Gri bulutlar odamı karartıyor. Tıpkı bir gece gibi.

Derin ve güçlü bir nefes verdim tavanı izlerken. Telefonu yastığımın altından alıp mesajlara girdim. Bir kaç cümle yazdım ve sildim. Sildiklerim yarama tuz bastı.
Cümlelerimin arasında gizlenen bir kaç söz, saklambaç oynar gibi saklandı aralarda.

Saat 15:07 eskiler aklıma geldi ve biraz gerildim.

Neden?

Bilmiyorum. Arada böyle şeyler olur. Duygusal çöküntü gibi sanki.

Perdeni aç ve dışarıyı izle.

Daha yaratıcı fikirler beklerdim senden.

Üzgünüm gözüm, o benden çıkmaz.

Gözüm mü?

Öylesine.

Anladım.
Sanırım konuyu unuttum. Neye sinirlendiğimi hatırlamıyorum.

Öyle mi?
Komikmiş.

Hayır, değil.

Kitap bitti. Getireyim mi?

Beni görmek istediğin için mi öyle söylüyorsun?

Hayır.

Pekâlâ.
Kedim seni özledi ve gelişini dört gözle bekliyor.

O hâlde, görüşürüz.

Dikkatli gel.
Görüşürüz.



"...Onun karanlığı bana yuvayken, onun olmadığı karaltı bana tutsaktı."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝓂𝒶𝓃𝑜𝓁𝓎𝒶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin