01

444 38 7
                                    

                 Au trecut două săptămâni bune de la incidentul din acea noapte şi așa cum am şi crezut şi spus, acela a fost purul rod al imaginaţiei mele mult prea bogate.

                 Două săptămâni bune au trecut de când somnul meu a fost la fel de liniștit, poate chiar mai liniștit decât înainte.

                Şi iată-mă acuma cocoțata în mijlocul patului ţinându-mi oaia de plus în brațe şi mângâind capul cățelușei mele, iubind-o ca în fiecare seară înainte de somn.

               Ceasul indica o oră destul de târzie, aproximativ douăsprezece jumate. Luna își reflectă razele prin geamul camerei mele făcând perdeaua să strălucească, fiind făcută dintr-un material lucios.

                Îmi iau oaia în brațe, îmi las capul pe pernă şi în următoarele secunde somnul mă cuprinde în mrejele sale.

                Mă ridic din pat şi mă încrunt. Un zgomot puternic mi-a spulberat visele.

                Bella, cățelușa mea, e la locul ei, la picioarele mele, deci cu siguranță nu ea e de vină pentru zgomotul de mai devreme.

                Oftez înfrânta şi-mi las capul din nou pe perna întorcându-mă pe partea cealaltă. Mare greșeală.

                Ochii mi se măresc, palmele îmi transpira, nodul din gât devine din ce în ce mai mare şi inima îmi bate mai tare.

                Același trup.. Aceeași privire care mi-a speriat somnul acum două săptămâni, mă privește dincolo de geam fără ca măcar să clipească.

                Îmi întorc mecanic capul spre ceasul de pe noptiera în timp ce mă chinui să aprind veioza. Ora unu şi două minute.

                Îmi înghit în cele din urmă nodul din gât şi îmi întorc din nou capul spre geam.

               Nimic!

               Niciun om!

               Nicio priviri!

               Nicio umbră!

               Nimic!

               Numai rodul imaginației mele..



***
Păi ăsta ar fi un nou capitol din această "minunăție" numită carte.

M-am bucurat mult văd au existat câteva suflete care mi-au citit gândurile din această carte, deci mulțumesc !

Dar vrea rog,-mi și spuneți părerea voastră, m-ar ajuta enorm de mult ! 😘

He's Watching Me ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum