14

226 29 4
                                    

         Razele soarelui se infiltrează cu putere prin perdeaua de culoarea untului. Probabil mama a schimbat-o ieri cât am fost plecată, având în vedere că sunt absolut sigură că era una portocalie când am plecat de acasă.

         Îmi simt capul greu si stomacul strângându-se la fiecare mișcare pe care o fac. Cred ca am exagerat aseară..

         Mă ridic cu greu din pat și după o inspecție amănunțită a casei realizez că sunt singură. Nici măcar Bella nu e..

         Îmi fac rutina de dimineața și îmi iau pe mine primele haine din dulap, înainte de a ieșii în trombă pe ușă pentru câteva guri de aer proaspăt.

        Fragmente din noaptea trecuta îmi vin în minte și mă cutremur.. Chiar a fost ochi verzi atât de drăguț sau doar am visat asta?

        Pașii mă poarta până în parc,vântul șuiera cu putere făcându-mi corpul să se zgribule. Îmi simt spatele arzând și simt  cum dintr-o dată cum toată starea de bine îmi dispare.

        Panica începe să-mi mișune prin corp si inima să pompeze cu mai multă putere. Întorc capul în toate părțile, asigurându-mă că nimeni nu mă urmărește.

        Decid să-mi continui drumul când realizez ca nu e nimeni în întregul parc. Simt cum liniștesc treptat până când observ o pata neagră, cu coada ochiului,  undeva în dreapta mea.

        Îmi întorc capul mecanic spre dreaptă si reușesc să vad un trup înalt si bine format ,ascunzăndu-se după un copac.  Încep să respir sacadat si îmi mijesc mai bine ochii.

       Reușesc să văd o mâna de bucle și inima îmi sare peste o bătaie. Nu poate fi el!

       Când se întoarce, îmi simt stomacul strângându-se,datorită contactului vizual.

       Verdele crud al ochilor sai e tot ce vad datorita gulerului uriaș al paltonului pe care îl poarta..

       Mă privește preț de câteva clipe de parcă ar fi hipnotizat de prezența mea,amintindu-mi că trebuie să clipesc.

       Pleoapele îmi cad ca o pătură peste ciocolatiul ochilor,facandu-ma pentru o clipă să simt puțină liniște.

       Îmi redeschid ochii si tot ce vad e copacul care pana acum câteva clipe era ascunzătoarea pentru demonul cu ochi de jad..

***
Păi ăsta e noul capitol. Nu stiu când voi mai posta exact,la orice.

Am multe proiecte de finalizat si vine STRESIUNEA începând cu data de 21.. Deci nu o mai am atât de mult timp liber. Dar când am, o postez măcar aici căci îmi e mai ușor.

Celor care sunt în cazul meu le doresc multa bafta la examene,iar vouă multa baftă la școală!!

ne auzim cu bine!😘😘

He's Watching Me ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum