21

198 26 2
                                    

     Din punctul de vedere al lui Harry:

              Când am văzut-o prima dată, am crezut că e un înger ajuns,din greșeală, pe pământ.

              Am continuat cred acest lucru până acum,chiar și până în clipa asta,când mai am puțin și pornesc spre parc.

             E de necrezut,cum mie, exact mie mi s-a dat întâlnesc o asemenea frumusețe.. Nu am văzut făptură mai frumoasă, un chip mai perfect si nici ochi mai calzi,decât ai ei..

            M-am îndrăgostit iremediabil de ființa ce a trecut prin fața mea,fără ca măcar observe, în prima zi în care am pus piciorul în orașul ăsta..

            Am dezvoltat o obsesie pentru ea.. Și asta nu mi-a ajutat starea deloc.. Dar deloc!

            Îmi scutur capul și îndrept de spate.. Afară se întunecă și ar trebui plec.. Inima îmi bate cu putere,încercând se elibereze din strâmtoarea pieptului..

             Vântul și răcoarea lovesc în față,scoțându-mă din starea de euforie.. Pașii mei răsuna cu putere pe trotuarul umed. A plouat afară!

               Cu cât sunt mai aproape,cu atât îmi e mai teamă.. Nu știu ce spun,nu știu ce ar trebui fac..

              Ajută-mă Doamne! Ajută-mă nu fac ceva necugetat!

***
Hei hei
Triplu update.
Cred mai vine încă unu' în seara asta.
Nu cred v-ați așteptat la asta,dacă da,ei bine înseamnă nu mai sunt așa imprevizibila cum obișnuiam.
aștept părerile!

He's Watching Me ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum