Două zile.. Două zile ochi verzi, atât am lipsit de la liceu din cauza ta. Am ajuns să-mi fie frică, din nou, de propria reflexie..Totuși noaptea trecută am dormit fără griji și am reușit să reduc considerabil pungile de oboseală adunate,din nou, sub ochii mei căprui.. Un căprui șters și lipsit de viață!
N-am mai putut lipsii de la liceu astăzi.. Așa că am mers si m-am lovit de privirile curioase a tuturor.. Asta a fost destul de aiurea..
Dar ce a fost mai rău.. Ce a fost mai rău a fost faptul ca m-am simțit privită.. Mai privită decât in alte dăți!
M-am simțit,din nou, privită oriunde mergeam si asta mi-a făcut stomacul să se strângă din secundă in secundă..
Restul zilei a mers bine..
Dar,
Iată-mă acum cocoțată în mijlocul patului așteptând ca moș Ene să apăra..
Mârâitul Bellei răsuna in cameră și din instinct îmi mut privirea pe geam..
Ești acolo.
Ești acolo, dincolo de geamul meu privindu-mă cu aceeași intensitate..
Zâmbesc,probabil facandu-te confuz, căci cuta de pe fruntea ta asta îmi arată. Dar eu zâmbesc pentru ca am lăsat lumina aprinsă..Am lăsat lumina aprinsă.. Și pentru prima dată nu m-ai înspăimântat..
Ți-am văzut întreaga față înainte sa-ti dai seama de neglijență ta..
Tu..
Tu, mâna de bucle încâlcite,
Tu, ochi pătrunzători,
Tu, coșmarul meu..
Tu pari un înger
Și pentru o secundă..
M-ai vrăjit cu frumusețea ta !
***
Hello lume. Ce faceți? Sunteți bine.
Eu trăiesc. Ei
Sper ca momentul ăsta să fie pe placul vostru.
Va aștept părerile!
Pupici!
CITEȘTI
He's Watching Me ✅
Short StorySe spune că somnul e cel mai liniștit lucru pe care îl poate experimenta un om,atât pe timp de noapte cât și ziua. Dar cât de liniștită poți dormii când cineva îți urmărește somnul din umbră? ©copyright