- Nu stau mult mamă, strig după ce îmi iau geacă de pe cuier.
Înainte ca măcar să-mi răspundă,trântesc ușa în urma mea. Emoțiile îmi alunecă prin vene și îmi controlează fiecare mișcare. Tremur din toate încheieturile și tind să cred că o sa mă fărâm, în ritmul ăsta, până să ajung la cafenea.. Căci da, acolo mă voi întâlnii cu Harry.
Urc în autobuz și număr secundele până când voi putea să cobor. Aș vrea să-i dau mesaj dar fi mult prea ciudat.
Până acum câteva zile,eram înfricoșată până în măduva oaselor de el și acum tânjesc să vorbesc cu el.
Puteți să mă numiți ciudată, dar când chipul sau e mai frumos decât al unui înger,nu ai cum să te abții.
I-am visat buzele ales cărnoase toată noaptea,zdrobindu-se de ale mele în timp ce degetele mele subțiri trec prin buclele sale maronii..
Drace! Melissa,revino-ți! Mă cert în gând, în ciuda faptului ca acest lucru încă e în mintea mea și acolo o să rămână.
După câteva minute bune de mers,am ocazia să cobor și fac pași mari spre cafenea. Odată ajunsă, ochii mei il zăresc pe Harry dincolo de geamul enorm de sticlă. Trag aer puternic în piept și apăs pe clanță.
- Bună, spun timid când ajung în dreptul mesei sale.
- Hei, vocea lui ușor răgușită îmi face părul de pe mâini să se ridice. Mă bucur că ai acceptat, adaugă si eu ii zâmbesc timid.
Minutele trec și liniștea dintre noi devine apăsătoare. Aștept sa spună ceva dar nu o face,singurele sunete pe care le-a mai scos fiind acelea când a comandat.
Mă holbez la el cu nerușinare,când observ că și el face același lucru.
E frumos. E atât de frumos încât te cucerește cu o singură privire. E un înger, căci altfel nu-mi explic cum teama mea s-a evaporat atât de repede.
- Harry, spun când realizez câte întrebări mă macină. Pot să te întreb ceva?
Clipește de câteva ori și se foiește pe scaunul său. Irișii lui verzi se întunecă, facandu-ma să înghit în sec. Poate nu e timpul pentru întrebări! Mă cercetează atent cu privirea și zâmbetul diavolesc ii brăzdează, din nou, chipul înfiorându-mă. Ce e în neregulă cu el?
Întinde o mâna peste masă și o prinde pe a mea. Strânsoarea lui e puternică, dar nu am curaj să mă plâng. Continuă sa rânjească si licărul din privirea sa mă sperie și mai mult.. Și totuși, îngerul e un demon cu ochi de jad..- Ce ai vrea să știi Melissa? Vocea lui răgușită face ecou în mintea și sufletul meu,aproape eliminându-mi frica. Aproape!
- Ești la liceu cu mine? Întreb de început și primesc o negație scurtă. Ești nou în oraș? Continui și afirmă din cap.
Vreau să continui cu întrebările, dar rânjetul diabolic de pe chipul său mă face să renunț. Îmi e frică din nou.. Dar nu o să mă dau bătută, o să aflu ce-mi doresc!
Harry mă lasă de mâna și eu prind cana din fața mea cu ambele mâini,ducând-o la gură. Crețul își lasă privirea in pământ și când și-o ridică scâncesc. Un zâmbet tâmp ii decorează chipul și căldura emanată din ochii săi, ma face să ma relaxez instant.
Își trece mâinile prin bucle si își scutură capul ușor,eliberându-și astfel privirea de buclele răzlețe.
Ce mama dracului a fost asta?
***
Guys. Aici sunt,la scurt timp.
Btw. De acum când sunt bulinele ,înseamnă că avem capitole mult mai lungi decât e normal pentru cartea asta.😺🙈
Sper că v-am stârnit din nou curiozitatea ,așa că vă aștept părerile.
Pup,ne citim mai pe seară!❤
CITEȘTI
He's Watching Me ✅
Short StorySe spune că somnul e cel mai liniștit lucru pe care îl poate experimenta un om,atât pe timp de noapte cât și ziua. Dar cât de liniștită poți dormii când cineva îți urmărește somnul din umbră? ©copyright