03

349 34 30
                                    

             Pungile de sub ochii mei sunt mai evidente decât ieri. Încă o noapte pierdută. 

             Ziua de școală a fost și mai obositoare decât cea de ieri, primind câteva  atenționări din partea profesorilor, citez : ,, Domnișoara Melissa aceasta nu este o oră de somn ”  sau „ Ai dorii si  o pernă ?”

             I-am ignorat la toate orele si am încercat să-mi țin capul sus.  Și aproape că am reușit în cea mai mare parte a timpului.

            A trebuit să-mi mint prieteni,bine nu chiar mințit căci in spusele mele e o urma de adevăr, cum că sunt bine. Adevărul e ca nu sunt. Ma simt obosită,si nu oboseala aceea tipică după o noapte alba, ma simțeam obosită psihic.

           Am dormit de amiaz astăzi și așa mi-am domolit o parte buna din oboseala. M-am bucurat atunci, totuși,mare greșeală.
    
           Uită-mă acum, cu mult trecut de miezul nopții așteptând ca Moș Ene să apăra la genele mele. Dar nu o face.

           Un mârâit si un lătrat ușor învăluie camera in zgomot. Îmi așez mana pe Bella si ea își întoarce capul spre geam, la fel și eu.

          E acolo.

          Dincolo de geamul meu.

          Aceeași privire.

          Același om.

          Mai aproape. Cu mult mai aproape. Atât de aproape încât ii disting o trăsătură.

          Aceeași ochi.

          Încadrați de o mână de bucle încurcate.

***
Păi acesta e noul capitol,sper ca a fost pe placul vostru si v-am făcut măcar puțin mai curioase..

Știu ca sunt capitole scurte,dar momentan altfel nu se poate..

Va aștept părerile!!
Și mulțumesc ca citiți!!

He's Watching Me ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum