16

224 29 8
                                    

             Am stat pitită în bancă toată ora, căutându-te cu privirea.. Voiam sa te văd,voiam să știu cum a ajuns biletul în caietul meu.. Voiam atât de mult să știu!

            Restul zilei a trecut extrem de repede,prin teste si discuții anapoda  în pauze. Și iată-ma acum în drum spre casă, de una singură privind speriată peste tot în jurul meu..

            Mai am doar câțiva pași până să ajung acasă și nu vreau asta.. Sunt singură și îmi e teamă ca vei apărea..

            Descui ușă și pășesc peste prag direct in hol. Ma descalț și mă las pe vine pentru a mă juca cu Bella, când privirea îmi cade pe un plic alb..

            Inima începe să-mi bată cu putere și teama îmi năvălește prin vene,îmbibându-se la perfectie cu sângele meu..

            Limba Bellei trece peste pielea fină a mâini mele,indemnandu-mă să deschid plicul.  O mângâi ușor pe cap,după care cu degete tremurânde deschid plicul de culoarea laptelui.  Scot o foaie de un crem murdar și tresar când realizez că si biletul avea aceeași culoare..

                   „Îngerule nu ar trebui să-ți fie frică de mine.. Nu-ți fac niciun rău.. Mi-ar placea știu când te vei oprii din să-mi gândii răul.. Dar nu știu asta, și până atunci nu pot face nimic în privința faptului te temi de mine..
Doamne ești atât de frumoasă, chiar si când tremuri de frică ... ”

             Lacrimile îmi curg valuri pe obraji si Bella scâncește lângă mine. Îmi strâng genunchi la piept si scâncesc când capul Bellei se lasă pe piciorele mele..

             Tu,

             Demonule cu ochi de jad,
             Tu,

             Ochi verzi,

             Te rog să dispari !

***

Ce faceți voi? Eu sunt la autogară îmi aștept pachetul💛💚(papa bună).. Cred înnebunesc dacă mai stau mult.

Sper ca sunteți bine. aștept părerile  .
Mi-ar face placere le știu!
pup și iubesc! 😘💓

He's Watching Me ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum