E vineri,dacă e vineri înseamnă că o să am destul timp sa mă mai relaxez puțin până sa încep o nouă săptămână de teroare.
Le-am zis,oarecum, prietenilor mei ce se întâmpla cu mine.. Mi-au spus doar că e rodul imaginație mele bogate,mult prea bogate. Asta nu a fost ceva la care mă așteptam, dar orice e mai bine decât sa fiu numită nebună..
Am terminat somniferele .. Și mama refuză să-mi mai cumpere altele.. Deci presupun că trebuie să îndur iar chinul de a adormii cu privirea ta demonica in minte..
Dar nu și astăzi.. Astăzi o să-mi înec amarul în atât de mult alcool,încât voi fi capabilă să te ignor..
***
Ora 02:45
Simt cum totul în jurul meu se învârte. Cred că am exagerat.. Dar asta e din vina ta ochi verzi!
Simt cum îmi fuge drumul de sub picioare si faptul ca port tocuri nu mă ajută prea mult..
Aproape ajung acasă,unde o să-mi găsesc liniștea. O să mă arunc în moliciunea patului si acolo o să zac până a doua zi seara.. Sunt sigură că o să fiu mahmură..
Simt cum ma dezechilibrez când vreau sa intru pe poartă si aștept contactul cu pământul ud, dar nu vine..
Doua brațe îmi susțin talia și ma ajută să merg până în fata casei.. Un parfum mentolat îmi invadează nările și îmi provoacă greață.. Prea aromat pentru mine !
Pun mâna pe clanță si mă întorc când îmi simt trupul eliberat din strânsoare brațelor. Dar nu e nimeni în spatele meu..
Clipesc repede si reușesc să vad prin ceața ce-mi acoperă ochii,sclipirea ochilor tăi de jad.. Sclipesc de parcă ar fi două diamante in bătaia soarelui.. Ochi verzi..Ce a fost asta?
Păi ăsta e noul capitol. Ce spuneți ?
Ce părere aveți despre băiețelul nostru misterios?
Vă aștept părerile.
Vă iubesc!!
CITEȘTI
He's Watching Me ✅
Short StorySe spune că somnul e cel mai liniștit lucru pe care îl poate experimenta un om,atât pe timp de noapte cât și ziua. Dar cât de liniștită poți dormii când cineva îți urmărește somnul din umbră? ©copyright