15

223 29 4
                                    

           Ziua de duminică a trecut repede dacă nu au existat evenimente neplăcute. La tine ma refer ochi verzi!

           Nu știu cum de dispari așa des în ultima perioadă, și nici nu-mi pasă , dar sper dispari odată definitiv din viața mea!

           Mă mișc cu greu pe holul liceului,având în vedere că mă așteaptă fix ora de istorie.. Urăsc ora asta ! Odată intrată în clasă, mă așez în ultima bancă, dorindu-mi să mă feresc de orice privire iscoditoare.

           Minutele trec și decid să merg la baie,având in vedere că va fi o oră lungă, dar nu înainte de a-mi scoate caietul pe bancă. Dacă voi întârzia la ora,măcar sa nu găsească un motiv în plus să mă certe.

           Mă reîntorc in clasă abia după zece minute, cu doar câteva secunde înainte ca profesorul să intre in sală. Răsuflu ușurată și-mi ocup în liniște locul.

           Îmi deschid caietul si ochii îmi cad instantaneu pe o foaie de un crem murdar ce stă ascunsă între coperțile caietului meu.

           O despăturesc și inima îmi sare peste câteva bătăi.. Mâinile încep să-mi tremure si palmele sa transpire.  Simt cum aerul ajunge mai greu în plămânii mei și las un suspin să-mi scape printre buze.. Ochi îmi devin sticloși și simt cum cristale mici stau să-mi părăsească ochii,în timp ce trec iar si iar cu privirea peste rândurile scrise..

                    „ Ești așa frumoasă. Ești frumoasă când dormi noaptea cu oaia aia de pluș în brațe. Ești frumoasă când te joci cu cățelușa ta. Ești frumoasa când întorci capul în toate părțile doar pentru a te asigura nu ești urmărită. Ești frumoasă chiar si cu teama în ochi..
Dar nu-ți fie frică micule înger... "

            Lacrimile se izbesc de obrajii mei în timp ce las foaia să-mi cadă din mâna.. Nu am nevoie de cercetări amănunțite pentru a știi de la cine e..
Tu, tu demonule cu ochi de jad, de ce m-ai ascultat?

            Poate mai bine continuam consider nebună , decât să știu că sunt urmărită de un nebun..

*** 

05:10

Mai înainte am terminat de învățat si un proiect. Iei🎇
Sper aibă sens acest capitol. Dacă nu are, doar să-mi  spuneți!

Nu mai lungesc, trec la somn.
iubesc!❤

He's Watching Me ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum