26

196 28 5
                                    

      Au trecut exact două zile de la ultima mea discuție cu Harry. Exact două zile de când nu mai știu iarăși nimic de el.

      Băiatul ăsta e un ,ăăă ,un ciudat aș putea spune. E atât de imprevizibil și poate spun asta doar pentru că încă nu am ajuns să-l cunosc. Dar sper o voi face..

       Nu știu exact ce simt, furie,dezamăgire.. Poate puțin dor, totul e încă confuz pentru mine..

       Merg pe holul lung al liceului căutându-mi cea mai bună prietenă cu privirea. E pauză și ea ar trebui să fie pe aici pe undeva.

        Pufnesc iritată atunci când nu o găsesc și fac cale întoarsă spre dulapul meu. Mă chinui să-l deschid,după care îmi scot căștile.  Îmi las spatele să alunece pe suprafața dulapului și pornesc muzica.

          O bătaie pe umăr mă face să-mi ridic privirea și să-mi scot o cască din ureche.

           - Cine ești și ce vrei? Întreb pe un ton tăios.

           Tipul din fața mea își împinge ochelari cu indexul mai în sus pe nas și mă privește timid în timp ce scoate de la spate un buchet de flori. Mi-l întinde și înainte să apuc să spun ceva se face nevăzut.

            Scanez cu atenție buchetul de trandafiri sângerii, inconjurat de toate celelalte elemente de aceeași culoare intensă a sângelui. Uimirea mi se citește pe chip când realizez ca învelișul buchetului nu e nimic altceva decât un material de blug ușor.

             Bănuiala îmi este confirmată când văd biletul de un crem murdar,între flori. Il iau,și-mi reiau poziția inițială înainte să mă apuc de citit.

              Bună Melissa, îmi cer scuze pentru lipsa mea. Anumite probleme nu îmi permit am atât de mult timo liber.. Nu sunt vreun nebun, știi. Ok,probabil asta a fost o glumă proastă. Vreau doar îmi cer scuze! Sper ne mai vedem”

              Nu pot să-mi reprim zâmbetul ce înflorește pe chipul meu. Îmi afund nasul în buchetul de trandafiri și inhalez parfumul puternic bărbătesc!

              Cum spuneam,e imprevizibil!

***
Bună dimineața lume..aici sunt. Credeați ați scăpat de mine?
Țin sa anunț sunt tot mai aproape lansez un nou proiect și sunt mega incantată❤❤😻.
Btw: până atunci aștept părerile si ne mai auzim pe aici!
Aveți grijă de voi!

He's Watching Me ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum