Tumultumul de emoții ce îi înconjoară e aproape sufocant. Respiratiile lor răsuna cu putere în întreg parcul.
Harry stă împietrit, în timp ce Melissa se fâțâie de pe un picior pe altul.
Se scaneaza ,cu atenție, reciproc. Încercand să nu scape niciun detaliu.
Privesc cu fascinație chipul din fața lor,bătăile inimii aplificându-se amândurora.
După atât de mult timp,după atât de multă asteptare și după atâtea emoții prin câte au trecut, stau unul în fața celuilalt,incapabili să scoată vreun sunet..
Distanța dintre ei se micșorează, parcă cu încetinitorul, în clipa în care Melissa pășește in față.
Pașii îi sunt mici și apăsați, sunetul ajungandu-i crețului până în inimă.
- Hei,vocea îi tremură dar își menține poziția fermă.- Bună, vocea ei fragilă se sparge, fiind purtată de șuierul vântului.
- Harry, spune întinzând mâna. Mă bucur nespus să fiu aici,continuă și un licăr puternic îi apare în privire.
- Melissa,replica timid, dar presupun că știai asta,continuă si chicotește.
Ochii crețului se închid preț de câteva secunde,bucurându-se de sunetul ce-i gâdilă urechile și sufletul. Uitase cât de bine e să audă asta. Uitase cât de bine se simte să fie în prezența unei fete.. Uitase cât de bine e să-și acorde o șansă la fericire.. Uitase!
- Nu vrei să ne așezăm? Întreabă Harry chicotind,indicând banca din dreptul lor.
- Sigur, replică rapid și se așează pe mijlocului băncii.
Harry o privește cu amuzament. Presimțise că o să se pună la mijloc, astfel nelasandu-i de ales decât să stea foarte aproape de ea. Dacă până acum Melissa îl intriga, acum o făcea și mai mult..
- Pot să te iau în brațe? Întreabă înainte de a se așeza,cuvintele sale luându-l chiar și pe el prin surprindere.
Privirea cercetătoare a Melissei îi scanează chipul preț de câteva secunde înainte de a se ridica de pe bancă. Mâinile ei mici îi cuprind trupul,o căldură puternică învăluindu-le amândurora trupurile.
Capul Melissei se lasă pe pieptul lui Harry,iar brațele sale ii înconjoară trupul.
E aproape cu două capuri mai mari decât ea,și asta le oferea amândurora o plăcere enormă.
Pentru prima dată, după mult timp, liniștea se așterne in sufletul amândurora, mai ales în al crețului !
***
Alloha.
Bă.
Sper ca e ceva de capul acestui capitol și sper ca nu v-am dezamăgit.
Chiar vă aștept părerile.
Încă am o dilemă despre epilog,dar mai e pana acolo.
Vă aștept părerile!😘💓
P.s : aproape e capitolul meu preferat!
CITEȘTI
He's Watching Me ✅
Short StorySe spune că somnul e cel mai liniștit lucru pe care îl poate experimenta un om,atât pe timp de noapte cât și ziua. Dar cât de liniștită poți dormii când cineva îți urmărește somnul din umbră? ©copyright