16.

685 48 0
                                    


- Nagi, - suzyziau dar kartą paragindama Harry, kad jis greičiau išlįstų iš savo miegamojo. Mes akivaizdžiai vėlavome, bet jam tai mažiausiai rūpėjo.

- Pareinu, - kikendamas pagaliau išėjo pro rudas, medines duris ir rankose nešėsi šusnį lapų, kurie tikriausiai buvo reikalingi jo darbui, nes taip dar man neteko jo matyti rymančio prie dokumentų.

- Tu kaip boba. Net ilgiau už mane rengiesi, - tariau pavartydama akis ir priėjusi prie durų atsitūpusi apsiaviau savo juodus kedus ir atsitiesusi pastebėjau, jog mes su Harry pagal aprangą atrodome beveik identiškai.

- Jei būčiau boba, tada neturėčiau to, ką turiu savo kelnėse, - lyg didžiuodamasis pasakė Styles ir aš susiraukiau tai išgirdusi.

- Jei esi vyras, tai dar nereiškia, jog visur ir visada turi prikaišiot savo pimpalą, - sumurmėjau nuo pakabos nusikabindama savo odinę striukę ir ją apsivilkau pasitikrindama ar jos kišenėse vis dar turiu piniginę, telefoną ir raktelius nuo savo automobilio.

- Jei esu vyras, tai dar nereiškia, jog turiu slėpti savo milžiną kelnėse, - jis mirktelėjo man ir tada aš išleidau kažkokį keistą garsą panašų į vėmimo.

- Fu bjaurybė, - sumurmėjau pirma išeidama iš buto. - Važiuosim atskirai, nes tikrai nežadu su tokiu nesveiku iškrypėliu sėdėti viename automobilyje! - Šūktelėjau jam paspausdama lifto mygtuką ir laukdama, kol jis pakils iki mūsų aukšto.

- Uj, kokia tu ne ekonomiška, - jis sukikeno taip pat išeidamas iš buto ir uždaręs buto jas užrakino ir raktą įsikišo į savo kišenę.

- Jau geriau taip, negu būti kvailai, kad važiuočiau su tavimi, - suprunkščiau ir atsidarius lifto durims įėjau į mažos patalpos vidų ir Styles man iš paskos. Galėjau teigti, jog jis nužiūrinėjo mano užpakalį ir man kiek pasidarė nejauku dar prisiminus jo tamsią praeitį.

- Tik jau nesakyk, kad jau yra taip blogai važiuoti su karštu vaikinu vienu automobiliu, - Harry sukikeno atsistojęs šalia manęs ir už mane paspaudė požeminės automobilių aikštelės aukšto mygtuką.

- Jei jau karštas vaikinas, tai dar nereiškia, jog iš karto karsiuosi jam ant kaklo ir leisiuosi dulkinama, - subambėjau sau panosėje. Pamenu, kaip jis mūsų pažinties pradžioje sakė, jog aš kaip visos, kurioms rūpi tik pinigai ir seksas.

- Na neįsižeisk, - suzyzė agentas švelniai savo ranka apglėbdamas mane per pečius ir vikriu judesiu jis mane prisitraukė į savo glėbį. Galėjau užuosti jo gaivų odekolono kvapą, kuris mane tiesiog svaigino.

- Tai kartais nervina, kai kiti mane laiko kale, - sumurmėjau į jo krūtinę ir išleidau susikaupusį orą iš savo plaučių. Man keistai patiko stovėti Harry tvirtame glėbyje, nes tą akimirką jaučiuosi dvigubai stipri. Taip, lyg semčiausi iš jo stiprybės.

- Kas tie kiti? Tuoj, pavardink, susitvarkysiu su jais, - rimtai tarė ir tai mane privertė nusijuokti. Neužilgo pajaučiau ir Styles vibruojančią krūtinę, kas reiškė, jog ir jis juokiasi kartu su manimi.

- Tu, - juokdamasi tariau ir atsidariusi lifto durims pirma išsmukau iš ankštos patalpos ir iš karto pajaučiau vėsią atmosferą automobilių stovėjimo aikštelėje. - Juk pameni, kuo mane laikai ir su kuo lyginai pirmąją mano dieną laisvėje, - tariau iš kišenės išsitraukdama savo raktelius ir paspaudus atrakinimo mygtuką mano juodas BMW atsirakino.

  Daugiau nieko nebelaukdama įlipau į savo automobilį ir įkišusi raktą į spynelę užvedžiau mašiną ir kaip tik tą akimirką keleivio durelės man iš dešinės prasidarė ir į vidų, šalia manęs, įsėdo Styles.

- Juk sakiau, kad važiuosim atskirai, - tariau prisimerkdama ir kreivai pažvelgiau į jį, nes jis paslaptingai šypsojosi, kas man nelabai patiko.

- Aš nieko nederamo daugiau nebesakysiu, - jis pareiškė iškeldamas rankas aukštyn ir nebepajėgusi nuslėpti šypsenos išsišiepiau lyg kokia puskvaišė. Nebyliai nusileisdama palengva atleidau sankabą ir taip išvažiavau iš požeminio garažo.

  Važiavome jaukioje tyloje. Per radiją grojo jau kažkur girdėta daina ir tai mane ramino. Jaučiausi keistai, bet tuo pačiu ir ... laimingai? Net nežinau kaip dabar man apibūdinti savo savijautą.

- Suk čia, - staiga paliepė Harry ir nieko nesupratusi pažvelgiau į jį. - Suk į tą miško keliuką, - pirštu parodė į dešinę, kur buvo miškas ir kažkoks kelias.

- O ko tau ten? - Pasiteiravau ir lėtai įsukau į tą keliuką. Net nenutuokiu, ko jis ten ieškos, nes kiek žinau, ten tik miškai ir niekas šiose apylinkėse negyvena.

- Tiesiog važiuok, - ramiai tarė ir paklusau jam. Lėtai automobiliu judėjome duobėtu keliu vis tolyn ir tolyn nuo pagrindinio tako.

- Ką tu sugalvojai? - Įtariai pažvelgiau į jį ir privažiavusi kelio galą dar labiau susiraukiau. Sustabdžiau automobilį ir susiraukusi atsisukau į Harry.

- Aš daugiau nebegaliu, - vyras tarė papurtydamas savo galvą ir taip jo garbanos subangavo lyg kokios bangos.

- Ko negali?

- Kentėti.

- Kaip...? - Jau ruošiausi apipilti jį klausimais, bet aš buvau užčiaupta bučiniu. Styles viena ranka laimė mano galvą už sprando, o kita apsivijo mano liemenį ir man atsakius į bučinį prisitraukė mane arčiau savęs.

  Patogiai įsitaisiau atsisėsdama jam ant kelių, taip apžergdama jo liemenį ir savo rankomis taip pat apsivijau jo kaklą. Mūsų bučinys buvo pilnas aistros, kas tik dar labiau kaitino mano kūną.

  Švelniai įvėliau savo vienos rankos pirštus į garbaniaus plaukus ir net nejučiomis juos peštelėjau, kai agentas viena ranka nuslydo mano šonu iki užpakaliuko ir švelniai jį spustelėjo. Man tai patiko. Jau labai senai nebejaučiau tokių vyro prisilietimų.

  Neatsisakydama šio žaidimo taip pat savo vieną laisvą ranką pakišau po Harry maikute ir su nagais švelniai pradėjau braižyti jo odą. Man patiko tai, ką jis man daro, o jam patiko tai, ką dariau jam aš. Nes jei nepatiktų, tada jau senų senovėje būtume atsitraukę vienas nuo kito, bet šito nenutiko.

  Per bučinį pajaučiau, kaip nuo mano kūno dingsta odinė striukė ir vaikino rankos palietė mano krūtinę. Leidau jam mane liesti, nes jau tikrai kokius metus su viršum nejaučiau tokių vyro prisilietimų.

  Pritrūkus oro atsitraukėme vienas nuo kito ir giliai kvėpuodami žvelgėme vienas kitam į akis. Ranka, kuri buvo jo plaukuose, pavėliau jo garbanas ir kiek pasimuisčiau įsitaisydama patogiau. Sustingau, vos tik savo klubus nuleidusi ant jo klubų pajaučiau kietą iškilimą jo kelnėse.

- Tai tavo darbas, - jis tarė trūkčiojančiai įkvėpdamas ir po to iškvėpė orą pro burną labiau atsilošdamas savo sėdynėje ir nenoriai patraukė savo ranką nuo mano krūtinės, bet aš pagavau jo ranką ir grąžinau ją atgal.

- Liesk mane, - vos girdimai ištariau. - Nebijok manęs liesti, - sumurmėjau į jo kaklą ir švelniai lūpomis pradėjau glamonėti jo kaklo odą.

- Bijau, - jis prisipažino.

- Nebijok. Viskas bus gerai, - tariau ranka paliesdama jo skruostą.

- Ne. Nebus. Jau penkerius metus nebesu blogas, tad dabar nebenoriu vėl toks tapti, - sumurmėjo atstumdamas mane ir lyg kokį maišą nusviedė į vairuotojo vietą.

- Kas tau darosi?! - Sušukau atsisukdama į jį ir tikrai nesupratau tokio jo elgesio. Tai jis nori mane pabučiuoti, tai atstumia. Apsispręsk vieną kart, žmogau.

- Aš bijau vėl tapti prievartautoju! Bijau vėl tapti tuo pabaisa, kuriuo buvau! O kadangi dabar esu ant ribos, tada man iki to liko tik vienas žingsnis! - Šaukė tiesiai man į veidą.

- Jei paliesi moterį, tada tai dar nereiškia, jog vėl tapsi toks pats, - sumurmėjau pavartydama akis ir nebematydama kitos išeities užvedžiau automobilį ir apsukusi jį patraukiau duobėtu keliuku link pagrindinio kelio.

  Iš dalies supratau jį ir man jo buvo gaila, nes žinojau, kaip jis savimi šlykštisi.

Swindler - (I)Where stories live. Discover now