21.

665 53 2
                                    


Jaučiausi klaikiai. Aš buvau ta, kuri uždarė savo seserį į kalėjimą ir be jokios sąžinės graužaties žvelgiau jai į akis net nesudrebėdama. Dabar jau tiksliai žinau, jog praradau paskutinį savo artimąjį. 

- Apie ką galvoji? - Manęs paklausė šalia manęs atsisėsdamas Harry. Sėdėjau ant suoliuko, kuris stovėjo FTB koridoriuje ir man net nerūpėjo, jog kiti į mane žiūrėjo keistai. Man dabar niekas nerūpėjo.

- Apie seserį, - nemeluodama atsakiau ir tikrai nesijaučiau per geriausiai. Juk aš vos prieš dvi valandas būdama "masalu" padėjau sugauti savo seserį, savo kraują.

- Nebijok, dabar beliko sugaudyti tik dvynius ir tavo buvusioji Bridž gauja tiesiog iširs ir išnyks, - lyg kalbėdamas apie kokius linksmus ir bereikšmius dalykus vyras atsirėmė į sieną ir mačiau, kaip jo lūpose žaidžia mažas šypsnis.

- Tau tai tik paprastas darbelis, o man tai atsisakymas savo šeimos, - tyliai subambėjau, bet buvai tikra, jog agentas tai kuo puikiausiai girdėjo.

- Juk Ty ir Ky Bagdon'ai tau net ne kraujo ryšys, - tarė nusikvatodamas Styles ir tai mane dar labiau suerzino.

- Bet jie buvo vieninteliai, kurie man padėjo nepalūžti po tėvų nužudymo ir man jie vieninteliai buvo lyg broliai. Be jų aš būčiau niekas, - vos valdydamasi kalbėjau ir tai mane piktino. Piktino tokia jo nuomonė apie man brangius žmones.

- Tu tik per juos tapai žmogžudė ir narkotikų, bei ginklų platintoja! - Šūktelėjo pašokdamas nuo suolelio ir taip atsistojo priešais mane. Man teko pakelti galvą, kad galėčiau pažvelgti į jo akis.

- Jie manęs nevertė, aš pati pasirinkau tokį kelią ir dar net jie patys bandė kokį milijoną kartų mane nuo to atkalbėti, bet kaip matai, jiems to padaryti nepavyko, - sušnypščiau taip pat atsistodama nuo suolelio ir dabar jau aš stovėjau priešais Harry taip arti, kad net galėjau užuosti jo odekolono kvapą ir justi jo kvėpavimą atsimušantį man į veidą.

- Tau reikia nurimti, - staiga jis man tarė ir suėmęs man už rankos pradėjo kažkur temptis.

- Ką tu darai? - Supanikavusi paklausiau jo, bet sulaukiau tik tylos.

Buvai įstumta į pačio agento Styles kabinetą ir Harry lūpos iš karto atsidūrė ant manųjų. Kadangi aš jau buvau beveik priklausoma nuo jo glamonių ir bučinių, kaip ir nuo narkotikų, tad aš iš karto net nesudvejojusi atsakiau į jo bučinį. Šis vyras priversdavo pyktį manyje užgesti ir įsiplieksti aistrą.

- Kai pyksti, tada atrodai karštai, - sukikeno Styles per bučinį ir už tai aš jam įžnybiau į užpakalį, kas jį privertė dar labiau nusijuokti.

- Jei dar pasijuoksi, tad manęs negausi paliesti mėnesį, pagrasinau ir vyras akimirksniu surimtėjo. Pagilinau bučinį ir pajaučiau, kaip Harry rankos palenda po mano palaidine ir švelniai pradėjo glostyti mano nugarą ir tuo pačiu randą, kuris buvo ant mano strėnų.

- Jei ir toliau taip, tada aš savo darbo vietoje išdulkinsiu nusikaltėlę, kurios prieš tai net negalėjau pakęsti, - sušvokštė Harry man į lūpas ir tada bučinių linija nusileido skruostikauliu iki mano kaklo ir pradėjo kandžioti jo odą, taip priversdamas mane suvirpėti jo glėbyje.

- Tai ko lauki? Padaryk tai, - tariau. Norėjau to, nors ir žinojau, jog tai gali baigtis blogai. Mes tokie panašūs, bet tuo pačiu ir tokie skirtingi... Tai painu, bet tokie dalykai mane dar labiau intriguoja.

- Tu to tikrai nori? - Styles paklausė manęs atsitraukęs nuo mano kaklo ir susiraukęs pažvelgė man į akis. Šyptelėjau taip pat pažvelgdama į jo smaragdines akis ir koketiškai prikandau savo lūpą tai bandydama jį dar labiau sugundyti.

- Nors aš žinau, jog tai blogai, bet aš to noriu. Man to reikia, - tyliai sumurmėjau ir vėl pajaučiau agento lūpas ant savųjų. Bučinys tapo reiklus ir grubus ir taip aistra vėl pasiglemžė mūsų kūnus. Tyliai sudejavau vyrui pakišus šaltą ranką man po suknele ir jis ją priglaudė prie mano vidinės šlaunų pusės. Nebenorėjau jo pirštų. Dabar jau troškau jo pačio savyje.

Styles mane pasodino ant savo darbo stalo ir atsistojo man tarp kojų nenutraukdamas bučinio. Aš taip pat nesnaudžiau ir užkišau savo smulkią ranką jam už kelnių juosmens ir ranka suėmiau jo jau pabudusį draugužį.

- Varai mane iš proto, - sudejavo man į kaklą Styles ir man tai patiko. Patiko tai, kaip aš veikiu šį vyrą, kuri atrodė bejėgis prieš mane šia akimirką. Na tikriausiai tokia pat ir aš atrodžiau priešais jį.

Erzindama pajudinau savo ranką jo kelnėse ir kaip tik tą akimirką kabineto durys su trenksmu atsivėrė. Styles lyg gavęs elektros atšoko nuo manęs ir atsisuko į neprašytą svečią. Tarpduryje stovėjo gal mano amžiaus mergina ir ji piktai žvelgė į mane.

- Cara? - Netikėdamas savo akimis žvelgė agentas į tą merginą. Styles tiesiog išsižiojo pamatęs merginą ir jo veido mimika buvo verta apdovanojimo. Jis į merginą žvelgė kaip į šmėklą.

- Ką šita čia veikia ant tavo stalo? - Piktai paklausė ta mergina ir man net juokas iš jos paėmė.

- Sėdžiu jei nematai, - sumurmėjau pavartydama akis ir patempusi savo suknelę žemyn užsikėliau vieną koją ant kitos.

- Harry, paaiškink man, - pareikalavo mergina pakeldama savo storą antakį, kuris tikrai netiko prie jos veido. Ta mergina savo išvaizda man tikrai atrodė įdomiai juokinga.

- Nėra ką aiškinti. Kaip matai, tu mums sutrukdei pasidulkinti, - lyg tai būtų pats paprasčiausias dalykas tariau.

- Ne, - užprotestavo Styles. - Cara, mieloji, mes tik kalbėjomės. Aš jos net negalėčiau paliesti. Oh, tik pažvelk į ją, - kalbėjo vyras ir jo žodžiai smigo man tiesiai į širdį. Tai mane tikrai žeidė, bet neparodžiau jam to. Išlikau šalta, kaip ir kitais savo skaudžiais gyvenimo atvejais ir šį kartą man tikrai geriau sekėsi nepravirkti, kaip tai padariau šiandien.

- Oh, na, tada paliksiu jus vienus, - saldžiai tariau ir jaučiau, kaip mano pyktis manyje pradeda kilti. Jis asilas. Tas pats asilas, kurį sutikau vos tik išėjusi iš kalėjimo. Nušokusi nuo stalo pakedenau savo plaukus ir lyg niekur nieko praėjau pro juos.

Padariau klaidą pereidama į gėrio pusę ir dabar tikrai gailiuosi leidusi suimti savo seserį.

Dabar aš turiu susitikti su dvyniais. Žinau, jie bus ant manęs labai pikti, bet aš turiu susigrąžinti savo seserį ir man nesvarbu, jog vėl turėsiu grįžti į kalėjimą.

Aš turiu bet kokia kaina vėl užsitarnauti sesers, dvynių ir savo gaujos pasitikėjimą.

Bridž grįžta...



Kaip jums tai? Claire dabar jau rimtai grįžta į savo senus žaidimėlius :D

Iki pirmojo sezono pabaigos liko 4 dalys :))

Swindler - (I)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang